Инфу про танки быстрее всего найти здесь, а обзоры по играм - тут

2. СТАЛИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК

 

2.1. Фінансовий стан суб’єктів господарювання

У місті Вугледарі станом на 01.07.2011 року зареєстровано 225 юридичних осіб.

За підсумками 5 місяців 2011 року збитки склали 26473,3 тис. грн. та у порівнянні з відповідним періодом  минулого року зменшились на 44,7 %. Збитково працювали  66,7% підприємств.

Таким чином, за результатами фінансово-господарської діяльності отримано негативний фінансовий результат у сумі (- 26000,2 тис. грн.). Для порівняння фінансовий результат за 5 місяців минулого року  склав 47246,9 тис. грн. збитків.

Майже ніж 95 % усіх збитків – це збитки у вугільній промисловості. Збитки підприємства обумовлені зниженням видобутку вугілля та зменшенням реалізації готової продукції.

Збитки отримано у сфері діяльності «Операції з нерухомістю», «Виробництво електроенергії, газу та води», що пояснюється невідповідністю тарифів у житлово-комунальному господарстві, водопостачанні  та теплопостачанні собівартості послуг.

Зменшили збитки 3 підприємства: у сфері “добувна промисловість” (5 міс. 2010 — 47199,0 тис. грн., 5 міс. 2011 — 25035,0 тис. грн.), у сфері  “операції з нерухомістю” (5 міс. 2010 — 278,7 тис. грн., 5 міс. 2011 — 201,2 тис. грн.).

Міськвиконком разом з податковою адміністрацією та іншими контролюючими органами на засіданнях міської комісії з фінансово-економічних питань заслуховуються керівники збиткових підприємств щодо оздоровлення фінансового стану підприємств, розробляються заходи по ліквідації збитковості.

 

Кількість проведених комісій

Розглянуто підприємств,

в т. ч. збиткових

Змінено перших керівників

Зменшили збитки

Перейшли до прибуткових

Припинили діяльність

6

4/1

-

1

0

-

 

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 16.06.2010 (справа №42/98Б) була порушена справа про банкрутство Приватного підприємства “Гарант” м.Вугледар. Постановою  Господарського суду Донецької області від 12.07.2010 визнано банкрутом Приватне підприємство “Гарант” та відкрита ліквідаційна процедура строком на 3 місяці. Ухвалою Господарському суді Донецької області від 13.04.2011 призначено розгляд звіту та ліквідаційного балансу на 01.08.2011 року.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 29.11.2010 (справа №5/185б) була порушена справа про банкрутство Дочірнього підприємства спільного Україно-Польського підприємства “Ексім” - підприємство “Конкорд”, м. Вугледар. Постановою  Господарського суду Донецької області від 09.12.2010 визнано банкрутом Дочірнє підприємство спільного Україно-Польського підприємства “Ексім” - підприємство “Конкорд” та відкрита ліквідаційна процедура строком на 3 місяці.  Ухвалою Господарському суді Донецької області від 09.06.2011 призначено розгляд звіту та ліквідаційного балансу на 28.07.2011 року.

 

2.2. Податково-бюджетна діяльність

 

2.2.1. Податкова політика

 

Фінансовий показник по надходженню податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів на 2011 рік заплановано в сумі 71091,3 тис. грн.

Протягом 1 півріччя до зведеного бюджету надійшло 38644,7 тис.грн., що становить 54,4 % до Програми та 124,7 % до надходжень минулого року. Даний показник досягнуто за рахунок розширення бази оподаткування (підвищення рівня заробітної плати, індексу інфляції, постановки на облік знов зареєстрованих підприємств та підприємців, затвердження нової нормативної грошової оцінки земель м.Вугледар тощо).

Станом на 01.07.2011р. податковий борг складає 28306,6 тис. грн., у тому числі до державного бюджету – 27359,3 тис. грн.,  до місцевого бюджету – 947,3 тис. грн.

Основні підприємства-боржники:

тис.грн.

№ п/п

Назва суб’єкта підприємницької діяльності

Код ЄДРПОУ

Податкова заборгованість

Всього

У т.ч. до місцевого бюджету

1

ДП «Ш/у «Південнодонбаське  №1»

34032208

9845,2

184,3

2

ВП «Ш. «Південнодонбаська  №3»

33577404

17828,6

688,4

3

ККП м. Вугледар

30353057

70,7

6,7

4

КП «Керуюча компанія з ЖКП»

33491364

278,7

0

5

ТОВ «Потенціал-Дон»

31593492

0,3

0,3

6

ПП «Гарант»

31593492

41,9

1,0

7

ПП «Пальміра»

31007907

18,5

0

8

ВАТ «Транспортник»

21957920

3,9

3,6

9

ПП «Вугледар-сигнал-експрес»

33124491

13,4

0

10

ТОВ «Універсал»

25095504

16,0

0

11

КП «УЖКГ м. Вугледар»

22027241

4,7

4,0

12

ТОВ «Донбасстрансуголь»

31324630

3,6

3,6

13

ПП «Плеханов груп СПБ»

35061989

7,6

3,4

14

ТОВ «Битсервіс»

31324671

0,4

0,4

15

Вовк О.І.

1848917974

2,3

2,3

16

Малина А.І.

2894021993

13,7

11,0

17

Балега П.П.

2921212135

2,0

0

18

Пугач В.В.

2427505480

0,9

0

19

Засульський С.Г.

2344111658

14,1

14,1

20

Зелінська Л.І.

2009207800

126,9

0

21

Беліцька Л.Н.

1957700566

4,6

4,6

22

Інші СПД та фізичні особи

*

8,6

19,7

 

Ітого

*

28306,6

947,3

 

Податкова заборгованість у порівнянні з початком року (станом на 01.01.11) зменшилась на 19885,6 тис. грн., заборгованість до місцевого бюджету зросла на 36,8 тис. грн. у зв’язку зі змінами, внесеними до Бюджетного кодексу розподілу ресурсних платежів між місцевим та державним бюджетом (50%-до місцевого бюджету, 50% - до державного бюджету). До 01.01.11 всі надходження за ресурсні платежі (збір за спеціальне використання води та плата за користування надрами) зараховувалися до державного бюджету.

Таким чином, виконання фінансових показників Програми економічного та соціального розвитку по сумі податкового боргу до зведеного та державного бюджетів не забезпечено, станом на 01.07.2011р. податковий борг до місцевого бюджету (947,3 тис. грн.) більше показника, передбаченого Програмою на 318,8 тис. грн. та більше рівня 1 півріччя 2010 року на 268,5 тис. грн. Основною причиною зростання боргу до місцевого бюджету у порівнянні з початком року є несплата задекларованих за підсумками 2010 року сум податку на прибуток вугледобувними підприємствами (значна частина виникла після проведеного ПФУ списання сум заборгованості по вугільним підприємствам і як наслідок нарахуванням відповідної суми податку на прибуток).

Протягом 1 півріччя 2011 року щодо погашення податкового боргу до місцевого бюджету проведена  наступна робота: участь у засіданні міської комісії з питань погашення заборгованості по заробітній платі, забезпеченню податкових та інших надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду і запобігання неплатоспроможності, постійні співбесіди з керівниками підприємств-боржників щодо погашення податкового боргу, проведені наради, застосований амін.арешт, стягнуті кошти з рахунків боржника, направлені запити щодо майнового стану боржників (БТІ, МРЕО, Деркомзем), по СГД - фізичним особам здійснено поквартирний обхід боржників з метою погашення заборгованості до бюджету, направлені звернення на підприємства, де працюють боржники щодо допомоги у стягненні боргів, зареєстровано податкову заставу в Єдиному державному реєстрі обтяжень рухомого (нерухомого) майна по знов створеним боржникам, направлені позови на примусове стягнення податкового боргу до Донецького окружного адміністративного суду.

ВАТ «Транспортник» (платник окремих податків, на обліку стоїть в ДПІ у Петровському районі м. Донецька) має заборгованість з земельного податку у сумі 3,9 тис. грн. та податку з власників наземних транспортних засобів в сумі 0,3 тис.грн. У Господарському суді Донецької області 27.02.04 відкрита справа про банкрутство. ДПІ у м. Вугледарі приймає участь у засіданнях комітету кредиторів по справі про банкрутство. Ухвалою Господарському суді Донецької області від 20.01.11 продовжено строк ліквідаційної процедури до 08.08.11.

ПП “Гарант” постановою Господарського суду Донецької області від 12.07.10 № 42/98Б підприємство визнано банкрутом згідно ст. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», відкрито ліквідаційну процедуру. Ухвалою Господарському суді Донецької області від 13.04.11 призначено розгляд звіту та ліквідаційного балансу на 01.08.2011 року.

По ДП «Шахтоуправління «Південнодонбаське № 1» податковий борг та поточні зобов’язання протягом 1 півріччя 2011 року погашені зі збору за забруднення навколишнього середовища в сумі 9,8 тис. грн., з плати за надра – 312,6 тис. грн.. Податковий борг з місцевих зборів створився внаслідок донарахування податку з доходів фізичних осіб за результатами планової документальної перевірки в минулих роках. Протягом 1 півріччя 2011 року проведено розстрочення грошових зобов’язань та податкового боргу згідно ст. 100 Податкового кодексу України зі збору за забруднення навколишнього природного середовища – 92,1 тис. грн., з плати за надра – 1266,6 тис. грн., з плата за воду – 23,3 тис. грн.. Керівництво підприємства постійно запрошується на засідання міської комісії, а також до ДПІ у м. Вугледарі для розгляду питання погашення податкового боргу, про що складено відповідні протоколи, вирішується питання щодо визначення майна, що входить до складу ЦМК та того, що може бути джерелом погашення податкового боргу. Застосований адміністративний арешт, внаслідок чого мобілізовано 2327,2 тис. грн., стягнуто з рахунків боржника згідно рішення суду – 183,1 тис. грн.

По ВП «Шахта «Південнодонбаська №3» ДП «ДВЕК» податковий борг з місцевих податків та зборів створився внаслідок несплати поточних платежів зі збору за забруднення навколишнього середовища та земельного податку та донарахування податку з доходів фізичних осіб за результатами планової документальної перевірки в минулих роках. Протягом 1 півріччя 2011 року сплачені поточні платежі та погашений податковий борг по земельному податку сумі 23,3 тис. грн., зі збору за забруднення навколишнього середовища в сумі 132,8 тис. грн., з плати за надра – 56,4 тис. грн.. Головною причиною низької сплати є відсутність на підприємстві розрахункових рахунків, виручка від реалізації вугільної продукції зараховується на рахунки головного підприємства ДП «ДВЕК», за заявками підприємства проводиться сплата податків та інших платежів до бюджетів та фондів. За 1 півріччя 2011 року проведено розстрочення грошових зобов’язань згідно ст. 100 Податкового кодексу України зі збору за забруднення навколишнього природного середовища – 412,8 тис. грн.  та розстрочений борг зі збору за забруднення навколишнього природного середовища на підставу рішення Донецького окружного адміністративного суду – 233,3 тис. грн.. Керівництво підприємства постійно запрошується на засідання міської комісії, а також до ДПІ у м. Вугледарі для розгляду питання погашення податкового боргу, про що складено відповідні протоколи, вирішується питання щодо визначення майна, що входить до складу ЦМК та того, що може бути джерелом погашення податкового боргу.

 

2.2.2. Бюджетна політика

 

Рішенням сесії міської ради від 31.12.2010/6-4-3 був прийнятий бюджет по доходах  з урахуванням змін у сумі 44818,1 тис.грн., у тому числі загальний фонд – 43259,7 тис.грн. (з урахуванням трансфертів у сумі 14371,5 тис.грн), спеціальний фонд – 1558,4 тис.грн.

За І півріччя 2011 року до бюджету м.Вугледар надійшло 26549,5 тис.грн. з трансфертами, у тому числі трансфертів – 7034,4 тис.грн. До загального фонду (без трансфертів) надійшло 18196,7 тис.грн. План по доходах загального фонду виконано на 63,0% до затверджених річних показників. До спеціального фонду (без трансфертів) надійшло 1318,4 тис.грн., або 5,0% усіх надходжень. План по доходах спеціального фонду виконаний на 84,6%.

Фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб склали 17500,4 тис.грн., це 96,2% усіх надходжень загального фонду (без трансфертів), плати за землю – 426,8 тис.грн., або 2,4% усіх податкових надходжень, фіксований  податок – 58,0 тис.грн., або 0,3%.

Питому вагу доходів спеціального фонду складають власні кошти бюджетних установ – 837,7 тис.грн. або 63,5% усіх надходжень спеціального фонду (без трансфертів) та єдиний податок – 250,7 тис.грн, або 19,0%. Плата за забруднення навколишнього середовища склала 120,2 тис.грн. або 9,1% надходжень спеціального фонду, податок з власників транспортних засобів – 36,8 тис.грн. або 2,8%, екологічний податок – 63,8 тис.грн. або 4,8%.

 

Видаткова частина бюджету за I півріччя 2011 року виконана з трансфертами у сумі 26131,1 тис.грн., або 52,1% від плану на рік з урахуванням змін – 50166,8 тис.грн.

Передача коштів, одержаних із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) за  I півріччя 2011 року складає 615,0 тис.грн.

Видаткова частина бюджету м.Вугледар за I півріччя 2011 року виконана по загальному фонду на 51,2%,  виконання складає – 24400,1 тис.грн. Виконання видаткової частини установ соціально-культурної сфери склало 23486,9 тис.грн., або 51,2% від плану з урахуванням змін (45843,2 тис.грн.). Відсоток фінансування по галузях до річного плану з урахуванням змін складає:

 

- Органи місцевого самоврядування

48,9 %

-  Освіта

56,4 %

- Охорона здоров'я

51,6 %

- Соціальний захист

50,1 %

- Житлово-комунальне господарство

50,8 %

- Культура і мистецтво

55,6 %

- Фізична культура і спорт

51,8 %

- Кошти, що передаються до держбюджету

50,0 %

- Субвенція на виконання соціальних програм

 

у т.ч. :

 

- Пільги ветеранам війни та праці, ветеранам військової

служби, ветеранам ОВС, ЧАЕС

54,9 %

- Субсидії населенню

70,2 %

- Допомога малозабезпеченим сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

45,1 %

- Пільговий проїзд

30,5 %

Видаткова частина бюджету по спеціальному фонду виконана на 68,6% при річних, з урахуванням змін, планових показниках 2522,3 тис.грн., виконання складає 1731,0 тис.грн.

 

Відсоток виконання видаткової частини по галузях:

- Освіта

75,7 %

- Охорона здоров’я

45,6 %

- Культура

134,6 %

- ФК і спорт

86,5 %

- Соціальний захист (без субвенції)

68,8 %

 

Залишок коштів на рахунку місцевого бюджету та спецрахунках бюджетних установ на 01.01.2011р. становить 5625,2 тис.грн., на 01.07.2011р. – 3543,6 тис.грн., залишок коштів на депозитному рахунку станом на 01.07.2011р. – 2500,0 тис.грн