За 9 місяців 2015 року від мешканців надійшло 97 звернень, що в 3,1 рази більше ніж за аналогічний період 2014 року (31), з них 5 - через органи влади вищого рівня, що в 1,67 разів (на 66, 7%) більше ніж у 2014 році, решта (92) - безпосередньо до місцевих органів влади, що в 3,5 рази більше аналогічного періоду 2014 року.
Із загальної кількості звернень 68% – надійшли поштою або особисто надали звернення(66), у т.ч. і 5,2% - через органи влади вищого рівня, 32%(31) – надійшли на особистий прийом до керівництва, з яких 24 (77,4%) - до керівника військово-цивіль
Колективних звернень за звітний період надійшло 14 (у аналогічному періоді 2014 року –3), повторне звернення – 1 (2014 – 0) .
67 (69%) звернень – це звернення від жінок і 30 (31%) - це звернення від чоловіків.
Відсоток позитивно вирішених питань, з якими звертались громадяни – 20% (16 з 80 вирішених по суті), показник зменшився на 18% в порівнянні з 9 місяцями 2014 року (38% - 8 з 21).
За категоріями авторів звернення розподілились наступним чином:
- від інвалідів ІІ, ІІІ груп – 12;
- від «ветеранів праці» - 17;
- від «дитини війни» - 1
- одинокої матері – 2;
- інші категорії – 65.
За соціальним станом авторів звернення розподілились наступним чином:
- від пенсіонерів надійшло 54 звернення (55,7%);
- від робітників – 16 (16,5%);
- від безробітних – 11 (11,3%),
- працівників бюджетної сфери – 5(5,2%);
- від осіб, які не вказали свій соціальний стан – 11 звернень (11,3%).
Щодо результатів розгляду, за 9 місяців 2015 року розподіл наступний:
- взято на контроль 66 звернень (68%), з них вирішено позитивно-16 звернень (24,2%), надано роз’яснення – на 46 звернень (69,7%), по 1 зверненню – відмовлено у розгляді (1,5%), залишилось у стадії розгляду – 3 звернення.
- із 31 неконтрольних звернень 17 (54,8%) розглянуто та надано роз’яснення, 13 (41,9%) звернень відповідно до ч.3 ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» надіслані на розгляд за належністю.
Найбільшу частку в структурі питань (111), з якими звертались громадяни за 9 місяців 2015 року складають питання житлової політики – 40 (36%), комунального господарства – 24 (21,6%), соціального захисту – 20 (18%), по 2 (1,8%) складають питання транспорту та зв’язку, праці та заробітної плати та охорони здоров’я , 5(4,5%) – питання фінансової політики, 4(36,4%) - діяльності органів місцевого самоврядування.
Від пільгової категорії населення за 9 місяців 2015 року надійшло 32 звернень (33% від загальної кількості), що в 3,2 рази більше, ніж за 9 місяців 2015 року(10).
Від громадян, що належать до мало захищеної категорії населення, вирішені позитивно 26,9 % від звернень, які взято на контроль.
Зважаючи на зміст та значну кількість звернень від категорії громадян, які потребують соціальної підтримки та допомоги, можна визначити, що в місті присутня певна соціально-економ
Усі звернення, що надійшли за 9 місяців 2015 року, розглянуті в термін, передбачений чинним законодавством.
Крім того, через КУ «Донецький обласний контактний центр» надійшло 1 звернення (з питання соціального захисту). За телефоном «Урядової гарячої лінії» за 9 місяців 2015 року надійшло 99 звернення (що в 2,8 разів більше, ніж за 9 місяців 2014 року (35) від громадян міста та тимчасових переселенців, в яких переважно порушено питання соціального захисту: взяття на облік та надання шестимісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам, надання гуманітарної допомоги, переведення соціальних виплат переселенців, призначення коштів як малозабезпеченій сім’ї, субсидії тощо. Всі звернення розглянуті з дотриманням вимог чинного законодавства про звернення громадян у встановлені терміни, надана відповідь заявникам, роз’яснено порядок оскарження прийнятих рішень.
За 9 місяців 2015 року керівництвом проведено 138 особистих прийомів та 38 «Прямих ліній». Міським головою проведено 19 особистих прийомів, 22 – керівником військово-цивіль
«Прямі лінії» з населенням проводяться щоп’ятниці за графіком, затвердженим розпорядженням міського голови від 31.12.2014 №191-д, розпорядженням керівника військово-цивіль
З початку 2015 року згідно з затвердженими планами та графіками проведено 5 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян та 6 «Днів контролю» результатів розгляду звернень громадян. Щоденно функціонує «Телефон довіри», з початку 2015 року надійшов 1 дзвінок, у розгляді питання якого відмовлено через його некоректність .
Проведено 1 перевірку стану роботи із зверненнями громадян в КП «Керуюча компанія з житлово-комуналь
Навчання працівників, відповідальних за роботу із зверненнями громадян
здійснюється шляхом проведення семінарів – нарад (27.02.2015 року, протокол №1, 26.05.2015 року, протокол №2, 04.08.2015, протокол №3), надаються консультації по мірі необхідності під час робочих візитів на підприємства, організації і під час зворотного зв’язку, під час нарад під головуванням керівництва, керуючого справами виконкому та по телефону.
Щомісячно до 5 числа місяця, наступного за звітним, детально аналізується стан роботи із зверненнями громадян за різними показниками: види звернень, кількість звернень, що надійшли, структура питань, результати вирішення, терміни, в які вирішуються питання, стан виконавської дисципліни і т.п.
Раз на квартал готується аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян та розглядається на засіданнях комісії.
Заступник керівника
військово-цивіль
міста Вугледар Донецької області І.В.Пономаренко
Інформацію підготував:
головний спеціаліст загального відділу
Гармаш Ю.М.