За І півріччя 2015 року від мешканців міста до міської ради та через органи влади вищого рівня – облдержадміністрацію надійшло 54 звернення, що в 2,6 рази більше ніж за аналогічний період 2014 року (21), з них безпосередньо до міської ради – в 2,8 рази більше, через органи влади вищого рівня – на рівні 2014 року (3).

Із загальної кількості звернень 83,3% – надійшли поштою або особисто надали звернення(45), 16,7% – надійшли на особистий прийом до міського голови, заступників міського голови, у т.ч. і 5,5% - через органи влади вищого рівня, а також до керівника військово-цивільної адміністрації міста Вугледара Донецької області (яка утворилась згідно Указу Президента України №123/2015 з 03.06.2015 року) 4 звернення (7,4%).

Колективних звернень за звітний період надійшло 9 (у аналогічному періоді 2014 року – 2), повторне звернення – 1 (2014 – 0) .

72% звернень – це звернення від жінок і 28% - це звернення від чоловіків.

Відсоток позитивно вирішених питань, з якими звертались громадяни – 20,1% (11 з 54), показник зменшився на 8,5% в порівнянні з І півріччям 2014 року (28,6% - 6 з 21).

За категоріями авторів звернення розподілились наступним чином:

-​ від інвалідів ІІ, ІІІ груп – 8;

-​ від «ветеранів праці» - 10;

-​ від «дитини війни» - 1

-​ одинокої матері – 1;

-​ інші категорії – 34.

За соціальним станом авторів звернення розподілились наступним чином:

-​ від пенсіонерів надійшло 31 звернення (57,4%);

-​ від робітників – 8 (14,8%);

-​ від безробітних, працівників бюджетної сфери та від осіб, які не вказали свій соціальний стан – по 5 звернень (9,27%).

Щодо результатів розгляду, у І півріччі 2015 року розподіл наступний:

-​ взято на контроль 40 звернень (74,1%), з них вирішено позитивно-11 звернень (20,4%), надано роз’яснення – на 27 звернень (50,0%), по 1 зверненню – відмовлено у розгляді (1,9%) та 1 звернення знаходиться в стадії розгляду.

-​ із 14 неконтрольних звернень 5 (35,7%) розглянуто та надано роз’яснення, 9 звернень відповідно до ч.3 ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» надіслані на розгляд за належністю.

Найбільшу частку в структурі питань, з якими звертались громадяни за І півріччя 2015 року складають питання житлової політики – 23 (42,6%), комунального господарства – 16 (29,6%), соціального захисту – 7 (13%), по 2 (3,7)% складають питання транспорту та зв’язку, праці та заробітної плати та охорони здоров’я та по 1(1,85%) – питання фінансової політики та діяльності органів місцевого самоврядування.

Від пільгової категорії населення за І півріччя 2015 року надійшло 20 звернень (37% від загальної кількості) , що в 2,6 разів більше, ніж за – І півріччя 2015 року.

Від громадян, що належать до мало захищеної категорії населення, вирішені позитивно 23,5 % від звернень, які були взяті на контроль.

В загальній кількості звернень від пільгової категорії населення питання житлової політики складають 45%, житлово-комунального господарства - 25%, соціального захисту та охорони здоров’я – по 10%, транспорту та зв’язку та діяльності органів місцевої влади – по 5%.

Усі звернення, що надійшли до виконкому Вугледарської міської ради, розглянуті в термін, передбачений чинним законодавством.

Крім того, через КУ «Донецький обласний контактний центр» надійшло 1 звернення (з питання соціального захисту). За телефоном «Урядової гарячої лінії» за І півріччя 2015 року надійшло 73 звернення (що в 14,6 разів більше, ніж за І півріччя 2014 року (5)) від громадян міста та тимчасових переселенців, в яких переважно порушено питання соціального захисту: взяття на облік та надання шестимісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам, надання гуманітарної допомоги, переведення соціальних виплат переселенців, призначення коштів як малозабезпеченій сім’ї, субсидії тощо. Всі звернення розглянуті з дотриманням вимог чинного законодавства про звернення громадян у встановлені терміни, надана відповідь заявникам, роз’яснено порядок оскарження прийнятих рішень.

За І півріччя 2015 року керівництвом міської ради проведено 97 особистих прийомів та 25 «Прямих ліній». Міським головою проведено 22 особистих прийома разом з депутатами, представниками МВ ГУМВС та керівниками територіальних органів виконавчої влади, керівниками житлово-комунальних підприємств; проведено 5 «Прямих ліній» з населенням. Особисті прийоми громадян проводились щоденно за графіком затвердженим розпорядженням міського голови від 31.12.2014 №190-д та оприлюдненим на офіційному веб-сайті міської ради (з поновленням інформації 1 раз на квартал).

«Прямі лінії» з населенням проводяться щоп’ятниці за графіком, затвердженим розпорядженням міського голови від 31.12.2014 №191-д.

З початку 2015 року міською ради згідно з затвердженими планами та графіками проведено 5 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян та 6 «Днів контролю» результатів розгляду звернень громадян. Щоденно функціонує «Телефон довіри», з початку 2015 року надійшов 1 дзвінок, у розгляді питання якого відмовлено через його некоректність .

Проведено 1 перевірку стану роботи із зверненнями громадян в КП «Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради. Виявлено порушення Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, дотримання термінів розгляду звернень громадян та надання порядку оскарження прийнятих рішень.

Раз на квартал готується аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради та розглядається на засіданні виконавчого комітету.

Начальник загального відділу Н.О. Харкавлюк

Інформацію підготівав:

головний спеціаліст загального відділу

Гармаш Ю.М.