Інформація

про розгляд звернень громадян, які надійшли

до виконкому Вугледарської міської ради за І квартал 2015 року

За І квартал 2015 року від мешканців міста до виконкому міської ради та через органи влади вищого рівня – Адміністрацію Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України, облдержадміністрацію надійшло 33 звернення, що в 3,3 рази більше ніж за аналогічний період 2014 року (10), з них безпосередньо до виконкому – в 3,9 рази більше, через органи влади вищого рівня – на рівні 2014 року (2).

Із загальної кількості звернень 81,8% – надійшли поштою або особисто надали звернення, у т.ч 6,1% - через органи влади вищого рівня, 12,1% – надійшли на особистий прийом до міського голови, заступників міського голови.

Колективних звернень за І квартал 2015 року надійшло – 6 (у аналогічному періоді 2014 року - 0), повторних звернень не надходило.

Відсоток позитивно вирішених питань, з якими звертались громадяни – 20,1%.

За категоріями авторів звернення розподілились наступним чином:

-​ від інвалідів ІІ, ІІІ груп – 5;

-​ від «ветеранів праці» - 7;

-​ від «дитини війни» - 1;

-​ одинокої матері – 1;

-​ інші категорії – 19.

За соціальним статусом авторів звернення розподілились наступним чином:

-​ від пенсіонерів – 20 звернень (60,6%);

-​ від робітників - 6 зверненнь (18,1%);

-​ від безробітних - 3 звернення (9,1%);

-​ від працівників бюджетної сфери – 1 звернення (3%);

-​ від осіб, які не вказали свій соціальний стан, - 3 звернення (9,1%).

Щодо результатів розгляду, в І кварталі 2015 року розподіл наступний:

- взято на контроль – 26 звернень (78,8%), з них вирішено позитивно – 6 звернень (23,1%), надано роз’яснення – на 16 звернень (61,5%) та 4 звернення знаходяться в стадії розгляду .

- із 7 неконтрольних звернень 3(42,9%) розглянуто та надано роз’яснення, 4 (57,1%) звернення відповідно до ч.3 ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» надіслані на розгляд за належністю.

Найбільшу частку в структурі питань, з якими звертались громадяни за І квартал 2015 року складають питання житлової політики – 13(39,4%), комунального господарства – 11(33,3%), соціального захисту – 5(15,2%), охорони здоров’я - 2(6,1%), по 1(3%) - транспорту та зв’язку і забезпечення та охорони правопорядку,

Від пільгової категорії населення за 1 квартал 2015 року надійшло 14 звернень (42,4% від загальної кількості) , що в 2,8 разів більше, ніж за 1 квартал 2014 року.

Від громадян, що належать до мало захищеної категорії населення, вирішені позитивно 36,4% від звернень, які були взяті на контроль та вирішені по суті (2014 рік – 25%).

В загальній кількості звернень від пільгової категорії населення питання комунального господарства складають 35,7%, житлової політики – 28,6%, соціального захисту та охорони здоров’я – по 14,3%, транспорту та зв’язку – 7,1% .

Зважаючи на зміст та значну кількість звернень від категорії громадян, які потребують соціальної підтримки та допомоги, можна визначити, що в місті присутня певна соціально-економічна напруга та необхідність вжиття відповідних заходів реагування як з боку держави, області, міської ради, її структурних підрозділів, так і підприємств, установ та організацій, які надають населенню певні види послуг щодо покращення якості цих послуг.

Усі звернення, що надійшли до виконкому Вугледарської міської ради, розглянуті в термін, передбачений чинним законодавством.

Крім того, через КУ «Донецький обласний контактний центр» надійшло 1 звернення (з питання соціального захисту). За телефоном «Урядової гарячої лінії» за І квартал 2015 року надійшло 41 звернення (що в 41 раз більше, ніж за І квартал 2014 року). від громадян міста та тимчасових переселенців, в яких переважно порушено питання соціального захисту (80,4%) : взяття на облік та надання шестимісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам, надання гуманітарної допомоги, переведення соціальної допомоги переселенцям, призначення коштів як малозабезпеченій сім’ї, субсидії тощо. Збільшення обумовлене загостренням суспільно-політичної та економічної ситуації та проведенням АТО. Всі звернення розглянуті з дотриманням вимог чинного законодавства про звернення громадян у встановлені терміни, надана відповідь заявникам, роз’яснено порядок оскарження прийнятих рішень.

За І квартал 2015 року керівництвом міської ради проведено 48 особистих прийомів та 13 «Прямих ліній», прийнято 4 громадянина. Міським головою проведено 12 особистих прийомів разом з депутатами, представниками МВ ГУМВС та керівниками територіальних органів виконавчої влади, керівниками житлово-комунальних підприємств; проведено 3 «прямі лінії» з населенням. Особисті прийоми громадян проводились щоденно за графіком затвердженим розпорядженням міського голови від 31.12.2014 № 190-д та оприлюдненим на офіційному веб-сайті виконкому міської ради (з поновленням інформації 1 раз на квартал).

«Прямі лінії» з населенням проводяться щоп’ятниці за графіком, затвердженим розпорядженням міського голови від 31.12.2014 №191-д.

З початку 2015 року виконкомом міської ради згідно з затвердженими планами та графіками проведено 3 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян та 3 «Дні контролю» результатів розгляду звернень громадян, на яких разом перевірено і розглянуто 3 звернення. Щоденно функціонує «Телефон довіри», з початку 2015 року надійшов 1 дзвінок, питання якого знаходиться в стадії розгляду.

Проведено 1 перевірку стану роботи із зверненнями громадян в КП «Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради». Виявлено порушення Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, дотримання термінів розгляду звернень громадян та надання порядку оскарження прийнятих рішень.

Раз на квартал готується аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради та розглядається на засіданні виконавчого комітету (рішення від 21.01.2015 №32)

Інформація щодо розгляду звернень громадян оприлюднюється на офіційному ВЕБ-сайті виконкому Вугледарської міської ради.

Керуючий справами виконкому І.В.Пономаренко

Інформацію підготував:

Головний спеціаліст

загального відділу Ю.М. Гармаш