Инфу про танки быстрее всего найти здесь, а обзоры по играм - тут

5. Соціальна та гуманітарна політика в місті

 

5.1. Демографічна ситуація

Наявне населення міста станом на 1 вересня становить 15,2 тис. осіб.

За січень-серпень народилось 124 дитини, що на 7 дітей або на 5,9 % більше, ніж за той же період 2013 року. Виконання Програми склало 65,3 %. Кількість померлих – 139 осіб, що на 26 осіб або на 23 % більше, ніж за минулий рік. Виконання Програми склало 81,8 %. Це обумовило природне скорочення населення на 15 осіб.

Чисельність населення залежить як від природного руху населення, так і від міграційного. За січень-серпень за рахунок внутрішньої та зовнішньої міграції міграційне скорочення склало 52 особи (8 міс. 2013 року — -16 осіб).

5.2. Зайнятість населення та ринок праці

За 9 місяців 2014 року за сприянням в працевлаштуванні до служби зайнятості звернулось 494 чол.

Станом на 01.10.2014р. на обліку в службі зайнятості мали статус безробітного 317 чол.

Протягом січня-вересня 2014 року перебувало на обліку в службі зайнятості  810 осіб.

За звітний період працевлаштовано незайнятого населення – 197 чол. зареєстрованого в центрі зайнятості.

Забезпечено професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації 92 безробітним за професіями, які користуються попитом на ринку праці, з них по видам навчання: стажування  -70 чол., курси цільового призначення – 3  чол. (за навчальною програмою «Підприємництво»), за курсовою формою навчання  в м. Донецьк –  10 чол. Навчання за замовленням роботодавців – 85   чол.

Професійне навчання проводилося в навчальних  закладах м. Донецька (5 заклади) по 5 професіям (перукар, гірник підземний, адміністратор - оператор комп’ютерного набору, оператор котельні, манікюрник) та на ПОУ міста. Підвищення кваліфікації в ВНЗ м.Донецька за напрямком «Основи підприємницької діяльності» -2 особи.

            За 9 місяців 2014 року працевлаштовано 56 осіб, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (молодь, яка закінчила або припинила навчання у вищих та професійно-технічних закладах освіти –4 , один із батьків або особа, яка їх замінює і має на утриманні дітей віком до 6 років - 26 , один із батьків або особа і виховує без одного з подружжя дитину віком до 14 років – 1, молодь, яка звільнилася із строкової військової або альтернативної служби 1, особи, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 10 і менше років - 20, особи звільнені з установ, що виконують покарання – 2, інваліди - 4).

            Надано профінформаційних послуг –2404,  профконсультаційних –1633 .

            Проведено 34  інформаційних семінарів з загальних питань зайнятості населення та стану ринку праці , в яких прийняли участь  373 чол.

            Проводиться робота  по збільшенню обсягів надання соціальних послуг та зменшення терміну перебування на обліку в службі зайнятості безробітних, які відносяться до “родинного” та довготривалого безробіття. Проведено  19 засідань комісії з довготривалого безробіття (взяли участь 102  чол.).

             З метою формування професійних намірів учнів загальноосвітніх шкіл та побудови професійної кар’єри організовано роботу щодо професійної орієнтації молоді. Проведено  4 Дня відкритих дверей центру зайнятості для випускників шкіл (прийняли участь  104 особи),  6 профорієнтаційних заходів «Профорієнтаційний термінал. Сьогодні гра, завтра – вибір професії»,   профорієнтаційний семінар для учнівської молоді «Моя майбутня професія»,  акцію «Випускник» (Урок вибору професії) прийняли участь 21 особа.

20.03.2014 року проведено засідання круглого столу на тему «Нові механізми в роботі з роботодавцями».

26.06.2014 року проведено міні-ярмарок вакансій (прийняли участь 5 роботодавців, 11 безробітних).

За 9 місяців 2014 року виконано 22 заходів із 25 запланованих, це складає 88 %.

5.3. Доходи населення та заробітна плата

Заробітна плата – це основна частина грошових доходів населення міста.

За 9 місяців 2014 року робітникам основного кола підприємств, установ та організацій всіх форм власності з фонду оплати праці було нараховано 385,9 млн. грн. грн, що на 5,0 % більше ніж за відповідний період минулого року. Виконання Програми складає 70,1 %.

Середньомісячна заробітна плата в розрахунку на одного штатного робітника міста за рік порівняно з минулим роком зросла на 12,1 % і становить 5729 грн., або 150,0 % до середнього рівня по регіону. Виконання Програми складає 74,0 %.

Середньооблікова чисельність штатних працівників у порівнянні з минулим роком зменшилась на 4,3 % (за рахунок зменшення працюючих у вугільній промисловості).

На 01.10.2013 заборгованість з виплати заробітної плати на економічно активних підприємствах складає 33696,96 тис. грн., з них:

- на КП “Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради”  у розмірі 488,76  тис. грн.

- на ВП “Шахта”Південнодонбаська №3 ім.М.С.Сургая”ДП “ДВЕК” у розмірі 14805,0 тис. грн.

 -  на ШУ “Піденнодонбаське №1” у розмірі 18403,2 тис. грн. (станом на 02 жовтня 2014 року заборгованість повністю погашена).

5.4. Пенсійне забезпечення та соціальне страхування

В управлінні Пенсійного фонду України в м.Вугледарі Донецької області станом на 01.10.2014 року зареєстровано 5759 осіб, які отримують пенсії.

Питома вага одержувачів пенсій згідно із Законом України “Про загально­обов’язкове державне пенсійне страхування” становить 98,83 %, тобто 5691 осіб.

Згідно із Законом України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ” 0,40 %, тобто 23 осіб від загальної кількості пенсіонерів міста.

Відповідно до Закону України “Про державну службу” пенсію отримують 11 осіб, або 0,19 % від загальної кількості пенсіонерів.

Згідно із Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” пенсію отримують 8 особи, або 0,14 % від загальної кількості пенсіонерів.

Чисельність пенсіонерів, на яких поширюється Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” становить 25 пенсіонера, що становить 0,43 % від загальної кількості пенсіонерів.

За звітний період до бюджету Фонду з усіх джерел фінансування надійшло 186534.2тис.грн. з них власні доходи склали Пенсійного фонду склали 158226,16тис.грн. при плані 86,4 тис.грн., що перевищує майже у 5 разів. Збільшення надходжень відбулось за рахунок того, що ДП «Шахтоуправління “Південодонбаське №1” перерахувало суму 336,05тис.грн. згідно Договору № 1 від “17”серпня 2012 р. “Про розстрочення сум заборгованості із сплати страхових внесків” та ухвали Донецького окружного адміністративного суду «Про розстрочення виконання постанови».

У порівнянні з 2013 роком власні доходи зменшились у зв’язку з переданням функцій з адміністрування єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до Міністерства доходів і зборів.

Станом на 01.10.2014 року:

Загальна сума заборгованості до бюджету ПФУ суб’єктів господарювання – 126991,90 тис..грн.:

в тому числі:

Борг по страхових внесках всього – 1 294,41 тис.грн.

в тому числі:

борг по страхових внесках – 1 115,41 тис.грн.

борг по пені – 96.00 тис.грн.

борг по фінансових санкціях – 83,00 тис.грн.

Борг по єдиному внеску – 108.8 тис.грн.

Заборгованість по відшкодуваню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій – 125 588,69 тис.грн.

в тому числі:

по списку № 1 – 117 456,42 тис.грн.

по списку № 2 – 8 132,27 тис.грн.

Заборгованість по регресним вимогам – 6,7 тис.грн.

Борг економічно активних підприємств – дієвий статус боргу – 1 712,64 тис.грн.

Борг платників, щодо яких порушено справу про банкрутство, визнано банкрутом - 0 тис.грн.

Список підприємств, які тривалий час не звітують до управління ПФУ та мають заборгованість до бюджету ПФУ станом на 01.10.2014 року - відсутні.

Станом на 01.10.2014 року отримано по додаткових ставках 53,25 тис.грн, у тому числі:

від купівлі – продажу нерухомого майна – 45,25.грн.;

від торгівлі ювелірними виробами – 8.0 тис.грн.;

з операцій купівлі-продажу безготівкової іноземної валюти – 0 тис.грн.,

при відчуженні легкових автомобілів – 0 грн.

За січень - вересень 2014 року проведено 78 позапланових перевірок. За результатами перевірок штрафні санкції та адміністративні штрафи не накладались

З метою підвищення платіжної дисципліни та зменшення “тіньової” заробітної плати органами Пенсійного фонду проведено 13 обстежень робочої групи, та легалізовано 8 робочих місць. Сумісно з контролюючими органами, щодо дотримання законодавства з праці органами ПФУ проведено 13 перевірок платників. Перевірено 54 СПД, встановлено 15 порушень, які допустили 13 СПД, в правоохоронні органи передано 3 справи.

Управлінням проведено наступну роботу: до соціальних партнерів направлено матеріалів комісіям з питань погашення заборгованості по 48 платниках, які порушують законодавство про оплату праці.

Отримані результати дозволили у поточному році легалізувати доходи громадян (переважно за рахунок оформлення трудових відносин) та збільшити середньомісячний фонд оплати праці.

Потреба коштів для виплати пенсій за 9 місяців 2014 року складає 126699,73 тис.грн.

Значна робота проводилась по переводу пенсіонерів для отримання пенсій та допомоги з вузлів зв’язку в установи банків, що значно знизило видатки на поштовий збір та збільшило коштів для виплати пенсій.

Так на 01.10.2014 рік було зареєстровано отримувачів в установах банків:

ВАТ “Державний ощадний банк України” 1739 чол.

АППБ “АВАЛЬ” 1381 чол.

АКБ”Приват-банк” 1582 чол.

Промінвестбанк 2 чол.

ПАТ”Альфа-Банк” 614 чол.

Управлінням на протязі 9 місяців 2014 проводено 2 перевірки поштових відділень по контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України, нецільового використання коштів не виявлено.

Також на протязі 9 місяців 2014 року було проведено 14 перевірок з питань своєчасності та повноти зарахування та перерахування коштів Пенсійного фонду установами банків. Нецільового використання коштів не виявлено.

За 9 місяців 2014 рік прийнято річних звітів від фізичних осіб – підприємців за 2009 рік – 29 , за 2010 рік – 85.

Із бази системи персоніфікованого обліку видано 1325 індивідуальних даних на застрахованих осіб для нарахування (перерахунку) пенсій та 128 – за особистою заявою громадян. На виготовлення свідоцтв загальнообов’язкового державного соціального страхування відправлено 114 анкету на застрахованих осіб.

5.5. соціальний захист населення

За 9 місяців 2014 року, в порівнянні з 9 місяцями 2013 року, кількість створених нових робочих місць за рахунок усіх джерел фінансування зменшилось на 31,2% і складає 190 робочих місць.

За 9 місяців 2014 року, в порівнянні з 9 місяцями 2013 року, кількість одержувачів допомоги на дітей згідно Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” збільшилось на 4,1%, видатки за відповідний період зросли на 0,9% у зв’язку із змінами у законодавстві (збільшення прожиткового мінімуму) та збільшенням контингенту.

Кількість одержувачів житлових субсидій зменшилось по відношенню до показників 9 місяців 2013 року зменшилась та складає 94,6%, видатки зменшились та складають70,0%.

Кількість пільгової категорії громадян зменшилась на 1,0% у зв’язку із зміною місця проживання, збільшене фінансування на пільгову категорію на 34,2%.

Кількість одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям збільшились на 43,3%, при цьому зросли видатки на 27,5% у зв’язку із зміною прожиткового мінімуму та збільшення кількості отримувачів.

Кількість одержувачів державної соціальної допомоги інвалідів з дитинства та дітей інвалідів складає 106,8%, в порівнянні з 9 місяцями 2013 року, видатки за відповідний період зросли на 14,6% у зв’язку із змінами у законодавстві (збільшення прожиткового мінімуму) та збільшенням контингенту.

Кількість одержувачів компенсаційних виплат – фізичних осіб, які надають соціальні послуги інвалідам та громадянам похилого віку зменшились на 19,2% в порівнянні з 9 місяцями 2013 року, а також і видатки за відповідний період зменшились на 7,5% у зв’язку із змінами у законодавстві та зменшенням кількості отримувачів.

Планові показники Програми 2014 року, які заплановані із розрахунку бюджетного запиту на 12 місяців 2013 року, були змінені у зв’язку із затвердженням обласного бюджету та розподілом між місцевими бюджетами області об’ємів міжбюджетних трансфертів з державного бюджету, річного розпису асигнувань з місцевого бюджету по Вугледарському міському управлінню праці та соціального захисту населення.

Виконання заходів щодо розвитку галузей і сфер діяльності сприяє зменшенню масштабів і глибини бідності, посилює адресність та збільшує розміри державної соціальної допомоги, підвищує ефективність використання коштів. Забезпечує широкий доступ громадян до інформації з питань соціального захисту населення, створює сучасну матеріальну базу та відповідне інформаційне і кадрове забезпечення для отримання усіх видів державної соціальної допомоги за єдиною заявою.

Заплановано 6 заходів на 2014 рік. За 9 місяців 2014 року виконано 6 заходів.

5.6. Освіта

Освітні послуги у місті забезпечують 2 загальноосвітні школи І – ІІІ ступенів (в т.ч. враховуються вечірні класи з заочною формою навчання – 2 класи), навчально-виховний комплекс. Всього нараховується – 65 класів, в яких в середньому навчається по 28 дітей. В цілому навчається 1806 учнів. Дитячо-юнацька спортивна школа (22 групи, 290 дітей), два дитячих дошкільних заклади (602 дитини).

В цілому забезпечується комплекс заходів щодо соціального захисту учасників учбово-виховного процесу, розвивається соціально-психологічна служба в школах та дитячих закладах, вирішуються проблеми кадрового та методичного забезпечення.

Залишається невирішеною проблема своєчасного та повного фінансування галузі, що впливає на створення оптимальних умов для навчання та виховання дітей, укріплення учбово-матеріальної бази.

Зміни в мережі учбово-виховних закладів

За 9 місяців 2014 р. Збільшилась чисельність учнів на 247 дітей у загальноосвітніх школах, а в позашкільних та дошкільних установах - на 5 дітей.

З 1992 по 2010 рік спостерігалося скорочення чисельності учнів в середньому на 157 чоловік щорічно.

У 2008 році чисельність учнів починає стабілізуватися і починає поступово зростати. Якщо у попередні роки щорічне скорочення складало у середньому 157 чоловіків, то у   2011-2012 у порівнянні з 2010-2011 кількість учнів збільшилась на 100, у 2013-2014 навчальному році у порівнянні з 2012-2013 роком збільшилась на 6 учнів. Зменшується і кількість скорочення класів: 2012-2013 навчальний рік – 1 клас, 2013-2014 навчальний рік – 1 клас. Скорочення кількості класів здійснюється за рахунок оптимізації шкільної мережі, в т.ч. збільшення наповнюваності класів. У поточному навчальному році середня наповнюваність класів становить 25,8 учнів.

Відповідно до ст.10 Конституції України, Закону про мови створюються умови для навчання та виховання дітей рідною мовою. Функціонують загальноосвітні навчальні заклади з українською мовою навчання (ЗОШ І-ІІІ ст. №3,   Вугледарський НВК або 66,6 %), функціонують 45 класів з українською мовою навчання, 23 україномовних груп в дошкільних закладах. 

Загальна середня освіта

 

1. Нестандартні форми організації навчання учнів: охоплення учнів поглибленим, профільним навчанням, курсами за вибором, факультативами українського спрямування:

ñ профільне навчання – 183 чол.;

ñ курси за вибором – 755 чол.;

ñ факультативи – 980 чол.

2. Організація навчання згідно з національним складом населення 2014 року:

ñ навчаються українською мовою – 1260 учнів, що складає 69,8 % від загальної кількості;

ñ кількість україномовних класів – 45, що складає 69.2 % від загальної кількості класів.

Школи міста обладнані комп’ютерною технікою – 5 комп’ютерних класів. У них станом на 01.10.2014 року - 83 комп’ютери. Протягом 9 місяців 2014 року нові комп’ютери не закуповувались.

Оскільки усі заклади знаходяться у межах пішохідної доступності, у місті не існує потреби в шкільних автобусах.

Поточні ремонти в школах міста не проводились.

Дошкільна освіта

В місті 2 дитячих садочки. В дитячих садках № 1 та № 2 в 23 групах (в жовтні 2010 року відкриті 2 групи в ДНЗ № 1) налічується 602 дитини. Це не задовольняє потреби міста. На сьогодні існують черги на влаштування дітей в дошкільні навчальні заклади в зв’язку зі збільшенням народжуваності. На черзі знаходиться 50 дітей.

Заклад

Наявність груп спеціального призначення і профільних груп

Кількість україномовних груп

в дитячих закладах

2009

2010

2011

2012

2013

2014

І кв.

2009

2010

2011

2012

2013

2014

ДДЗ 1

10

12

12

12

12

12

10

12

12

12

12

12

ДДЗ 2

11

11

11

11

11

11

11

11

11

11

11

11

Кількість дітей, які перебувають в україномовних групах – 602 чол.

Сеpедня ваpтiсть хаpчування у ДНЗ мiста становить 10,0  грн.

Поточні ремонти в дитячих закладах міста не проводились.

5.7. Охорона здоров’я

Медична допомога мешканцям м. Вугледар надається в комунальному закладі «Вугледарський центр первинної медико-санітарної допомоги» і лікувальному закладі ЦМЛ м.Вугледар

У складі ЛПУ ЦМЛ функціонує:

Стаціонар на 75 ліжок (зміни з 01.01.2014 року), у тому числі:

ñ   терапевтичне відділення – 45 ліжок, з них неврологічного профілю – 15

ñ   травматологічне відділення – 15 ліжок,

ñ   дитяче відділення – 15 ліжок.

2. Денний стаціонар гінекологічного профілю на 10 ліжок, проліковано за 9 місяців 188 хворих, середнє пребування — 15,6 %.

Поліклінічне відділення на 300 відвідувань у зміну, фактичне навантаження складає 300 відвідувань у зміну.

Лікувально-діагностичне відділення (рентгенівський кабінет, лабораторія, у тому числі бактеріологічна лабораторія, фізіотерапевтичне відділення, кабінет функціональної діагностики), кабінет УЗО.

Допоміжні відділення.

У складі комунального закладу «Вугледарський центр первинної медико-санітарної допомоги» функціонує :

1. Денний стаціонар загально-соматичного профілю на 30 ліжок, проліковано за 9 місяців 589 хворих,середнє пребування — 11,7 %.

2. Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини на 300 відвідувань за зміну.

Скора медична допомога надається відокремленним структурним підрозділом комунальної лікувально-профілактичної установи "обласний центр медичної допомоги та медицини катостроф"міста Волноваха.

На реалізацію програми з профілактики ВІЛ/СНІД інфекції за 9 місяців 2014 р. витрачено 4,4 тис. грн. На ВІЛ обстежено 366 осіби, виявлено 3 позитивних випадки. На “Д” обліку знаходиться 83 особи. Померло від СНІДу – 3 особи.

За звітний період на туберкульоз захворіло 7 дорослих. Показник захворюваності на туберкульоз за 9 місяців 2013 р. - 9,2 % (на 10тис.нас), за 9 місяців 2014 р. - 4,6 % (на 10тис.нас).

Кількість ренгенологічних досліджень 9 місяців 2013 р. - 4578 осіб, 9 місяців 2014 р. - 4200 осіб.

Всього на обліку хворих на туберкульоз знаходиться 61 особи. На “Д” обліку знаходиться 18 осіб з активною формою туберкульозу. Померлих від туберкульозу - немає.

Здійснено ряд заходів щодо профілактики захворюваності. Охоплення профілактичними оглядами обов’язкового контингенту населення складає 88,9 % від річного плану, в тому числі робітників промислових підприємств на 51,0 % - за 9 місяців 2014 р., в минулому році за 9 місяців 2013 - 70,1 %, в тому числі робітників промислових підприємств-57,7 %.

Кількість загальної захворюваності населення за звітний період складає - 6356 випадків, що має показник на 100 тис. населення - 41542,5 %.

За звітний період народжених – 150 дітей, випадків малюкової смертності немає.

Поточні ремонти не проводились.

На придбання медикаментів витрачено 134,2 тис. грн. за рахунок позабюджетних коштів.

Фактичне фінансування усіх заходів склало 12 % (136,1 тис. грн.) від запланованого (1173,5 тис. грн.)

Iз 29 запланованих заходів виконанується 11 заходів.

Протягом 9 місяців 2014 року заходи профінансовано на суму 563,4 тис. грн., що складає 25,77 % від запланованого (2186,6 тис. грн.), виконується 4 заходи.

Проблема: Не завершено реконструкцію універсального блоку Вугледарської загальноосвітньої школи для розміщення груп дитячого садка та обладнання на території школи ігрових майданчиків для дітей дошкільного віку.

5.8. Підтримка сім’ї, дітей та молоді

В рамках реалізації програми економічного і соціального розвитку м.Вугледар на 2014 рік за розділом “Підтримка сім’ї, дітей та молоді.”, відділом у справах сім’ї та молоді проводилась  робота по здійсненню низки заходів щодо реалізації державної політики з питань сім'ї, молоді,  протидії насилля в сім’ї,  торгівлі людьми  та  затвердження  гендерної  рівності  в  суспільстві. 

Протягом 9 місяців 2014 року проведено:

- 3 засідання міської молодіжної ради,

- 3 засідання Координаційної ради з питань патріотичного виховання молоді,

- 4 засідання  ради щодо здійснення соціального супроводу сімей у кризових ситуаціях,

- 3 засідання Координаційної ради з питань сім’ї, ґендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім’ї та протидії торгівлі людьми,

- 6 засідань робочої групи з розподілу путівок для оздоровлення дітей пільгової категорії м.Вугледар в 2014 році за рахунок коштів державного, обласного, місцевого бюджетів.

- 2 засідання робочої групи  з питань проведення  Всеукраїнської інформаційно - профілактичної акції“Відповідальність починається  з мене”.

Протягом звітного періоду до відділу звернулись 168 осіб, яким надано консультаційно-методичну та практичну допомогу з питань: вирішення конфліктних ситуацій в сім’ї,  вирішення особистих проблем, профорієнтації, працевлаштування, оздоровлення та надання інформаційної допомоги.

На обліку у відділі у справах сім’ї та молоді знаходиться 8 неблагополучних сім’ї, в яких виховується  11 дітей. Дані сім’ї знаходяться під соціальним супроводом. Їм надається всебічна допомога для вирішення проблемних питань, надаються психолого-педагогічні консультації щодо  створення здорового морально-психологічного клімату в сім’ї і сприятливих умов для виховання дітей.

Протягом звітного періоду серед учнівської та студентської молоді, різних верств населення проводилась інформаційно-просвітницька робота з питань профілактики та попередження негативних явищ у молодіжному середовищі,  запобігання насильству  в сім’ї та протидії торгівлі людьми, відповідального батьківства, відродженню та збереженню національних сімейних цінностей. — 18 заходів ( 478 чол.).

Рішенням виконавчого комітету Вугледарської міської ради від 21.05.2014 № 138 “Про організацію та проведення Всеукраїнської інформаційно - профілактичної акції “Відповідальність починається з мене” в м.Вугледар в 2014 році.” .затверджено робочу групу і план заходів щодо організації та проведення   даної акції в м.Вугледарі в 2014 роціц. Протягом звітного періоду проведено 2 засідання робочої групи (27.05.2014, 09.09.2014) на яких вирішувались організаційні питання  проведення  акції.

В рамках акції проведено обстеження всіх місць  розміщення зовнішньої реклами на території м.Вугледар на наявність реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, не виявлено. З керівниками та працівниками торгівельних об’єктів м.Вугледару, які здійснюють реалізацію алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів, проведена індивідуальна інформаційно-профілактична робота по недопущенню продажу алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів  неповнолітнім. Згідно графіку перевірок, затвердженого на засіданні робочої групи, проведено 4 рейд-перевірки (12.06.2014, 15.07.2014, 20.08.2014, 18.09.2014) даних об’єктів на наявність фактів продажу алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів  неповнолітнім.

11.06.2014 для батьків дітей, які відпочивали в пришкільних таборах, проведено зустріч-бесіду “Відповідальне батьківство. Відповідальність починається з мене.” (31 чол.), 17.09.2014 в Вугледарському центрі зайнятості населення для безробітних проведено семінар “Відповідальна громада” (12 чол.).

Серед різних верств населення м.Вугледар з метою правового освідчення розповсюджено листівки і буклети про пагубний вплив алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів на неповнолітніх та наслідки їх вживання.

Протягом 9 місяців 2014 року  прийнята участь  в  комплексних профілактичних рейдах «Діти вулиці», «Підліток» (8 рейдів), в ході яких обстежені умови проживання дітей, які виховуються в сім’ях, де склалися несприятливі умови для виховання та проживання. Батькам даних сімей було надано психолого-педагогічні консультації щодо  створення здорового морально-психологічного клімату в сім’ї і належного виконання батьківських обов’язків.

           Відділом організовано і проведено 8  культурно — масових  заходів (583 чол.).

На засіданні виконавчого комітету міської ради  від 19.03.2014 року № 94 було затверджено план заходів щодо організації відпочинку, оздоровлення дітей,  учнівської та студентської молоді  влітку 2014 року. Згідно п.4 даного рішення  (організація працевлаштування учнівської та студентської молоді влітку 2014 року, використовуючи їх працю на громадських роботах та в трудових загонах) відділом у справах сім’ї та молоді створено банк даних на учнівську та студентську молодь м.Вугледар, бажаючих прийняти участь в громадських роботах та в  регіональному турі Всеукраїнської акції «Молодіжні трудові загони – 2014» у Донецькій області, згідно якого в червні 2014 на ДП “ШУ “Південнодонбаське №1” працевлаштовано 4 чол. з числа учнівської та студентської молоді.   Сформовано  1 молодіжний трудовий загін м.Вугледар  з числа учнівської та студентської  молоді. Але у зв’язку з напруженою соціально-політичною обстановкою в країні молодіжний трудовий загін м.Вугледар не зміг прийняти участь в в регіональному турі Всеукраїнської акції «Молодіжні трудові загони – 2014» у Донецькій області.

На організацію оздоровлення дітей м.Вугледар, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, відділу у справах сім’ї та молоді з міського бюджету  2014 року виділено 35 тис. грн.

Протягом 9 місяців 2014 року за рахунок міського, обласного та державного бюджетів оздоровлено всього  14 дитини.

За рахунок міського бюджету (делеговані кошти – відділу у справах сім’ї та молоді) дітям пільгової категорії надано 2 путівки на суму 6,6 тис.грн.: 1 — дитині з  багатодітної сім’ї, 1 — дитині, яка знаходиться на диспансерному обліку.

За рахунок обласного бюджету дітям пільгової категорії надано 6 путівок  до ТОВ “КО “Сонячний берег” на суму 40,3 тис.грн.: 3 бюджетних путівки :1 — дитині, позбавленій батьківського піклування, 2 — дітям з багатодітних сімей, 3  путівки 20 % :1 — обдарованій дитині, 2 — дітям, які знаходяться на диспансерному обліку.

За рахунок державного бюджету дітям пільгової категорії надано 6 путівок до ДП УДЦ “Молода гвардія” на суму 27,4 тис.грн.: 4 бюджетних путівки :1 — дитині-сироті, 2 — дітям,  позбавленим батьківського піклування, 1 — дитині, яка знаходиться на диспансерному обліку, 2  путівки 20 % :1 — дитині, яка знаходиться на диспансерному обліку,1 - обдарованій дитині.

        

За 9 місяців 2014 року соціальна робота Вугледарського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснювалась у межах спеціалізованих формувань: Служба підтримки сімей, Служба профілактики, КП при жіночій консультації Центральної міської лікарні.

В ході здійснення практичної соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім’ями спеціалісти Центру застосовувавали індивідуальні, групові та масові форми роботи.

Соціальні послуги надаються відповідно до державних соціальних стандартів і нормативів здійснення соціальної роботи з дітьми, молоддю та різними категоріями сімей.

Соціальне інспектування здійснюється відповідно наказу Мінсім’ямолодьспорту від 31.03.2008 № 1278 «Про затвердження  порядку здійснення соціального інспектування центрами соціальних служб  для сім´ї, дітей та молоді сімей та осіб, які опинились у складних життєвих обставинах». Кількість сімей, у яких здійснено соціальне інспектування - 139.

Соціальний супровід сімей, які опинились в складних життєвих обставинах здійснюється відповідно наказу Мінсім’ямолодьспорту від 25.04.2008 № 1795 «Про затвердження Порядку здійснення соціального супроводу центрами соціальних служб для сім´ї, дітей та молоді  сімей та осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах». Протягом 9 місяців 2014 року кількість сімей охоплених соціальним супроводом – 55, 8 осіб, 2 прийомні сім’ї.

З 11.07.2014 року на базі Вугледарського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді створено оперативний штаб по прийомну, розміщенню, організації харчування та надання гуманітарної допомоги переселенцям із зони АТО. Проводиться реєстрація сімей та осіб, які вимушені були виїхати із зони АТО. З 17.09.2014 року було розпочато видачу гуманітарної допомоги (продуктових наборів) вимушеним переселенцям від Благодійного фонду Ріната Ахметова «ПОМОЖЕМ». Усім сім’ям надаються інформаційні, психологічні послуги. 

Пріоритетним напрямом діяльності Центру за 9 місяців 2014 року є виявлення сімей та осіб, які опинились в складних життєвих обставинах та не в змозі подолати їх самостійно та робота з ними, а також проведення семінарів, лекцій, бесід, тренінгів, з метою посилення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед учнівської та студентської молоді, членів професійних колективів та інших, спрямованої на: запобігання поширенню ВІЛ-інфекції/СНІДу та венеричні захворювання; дотримання правил безпечної поведінки для різновікових груп молоді; формування мотивації до здорового способу життя та безпечної поведінки. Привернення громадської уваги до проблем дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. За 9 місяців 2014 року Вугледарським міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в рамках служби соціальної підтримки сімей було проведено  - 3 групових заходів; в рамках Служби соціальної профілактики проведено -  17 групових заходів, та в рамках КП« При жіночій консультації» центральної міської лікарні проведено -  1 груповий захід,  взагалі груповими заходами охоплено 744 особи.

Розміщені плакати у місті, у приміщеннях підприємств, організацій та установ м. Вугледара з питань допомоги постраждалим або ймовірно постраждалим від торгівлі людьми, створення і функціонування прийомних сімей.

По міському телебаченні ТРК ВІВА транслювалася інформація, з питань популяризації створення прийомних сімей та протидії торгівлі людьми. В газеті «Угледарские новости» розміщено оголошення щодо бажаючих створити прийомну сім’ю. Також роздані буклети та листівки, розроблені фахівцями Центру, з  інформацією про послуги  Центру серед населення міста, розміщенні на підприємствах міста.

На офіційному сайті Вугледарської міської ради була розміщена інформація щодо проведених заходів ВМ ЦСССДМ, про роботу Спостережної комісії при виконавчому комітеті Вугледарської міської ради.

5.9. Захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Згідно Законів України «Про органи та служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», на виконання наказу Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 28.04.2007 р. № 1386 «Про ведення Єдиного електронного банку даних дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування і громадян, які бажають взяти їх на виховання та Єдиним електронним банком даних дітей, які опинились у складних життєвих обставинах»  службою у справах дітей ведеться електронний облік дітей вказаної категорії.     

Станом на 01.10.2014 в банку даних перебуває 56 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та 7 дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах. Всі  сім'ї,  в яких виховуються діти, охоплені відповідною профілактичною роботою. Дана категорія сімей постійно відвідується працівниками служби у справах дітей, центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді,  працівниками МВ ГУМВС України в Донецькій області, перевіряються умови утримання та виховання дітей, надається всебічна допомога сім'ям з дітьми в кризових станах. 

На засіданні робочої групи з питань профілактичної роботи з дітьми під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів постійно розглядаються питання організації профілактичної роботи з попередження негативних проявів серед неповнолітніх, роботи з сім’ями, де склалися несприятливі умови для виховання дітей, та які не забезпечують належного стану утримання та виховання, попередження жорстокого поводження з дітьми, які виховуються в зазначених сім’ях, їх соціальний захист.

На засіданнях комісії з питань захисту прав дітей під головуванням секретаря міської ради  запрошуються батьки, які не займаються вихованням дітей, зловживають спиртними речовинами, наркотичними засобами. З ними проводиться профілактична бесіда, направлена на  попередження  грубого порушення прав дитини в родині, на створення сприятливих умов для виховання і розвитку дітей. Протягом звітного періоду  було проведено 8 засідань комісії.                                                                                

Службою у справах дітей сумісно з представниками служб дільничних інспекторів відділом кримінальної міліції у справах дітей МВ ГУМВС України в Донецькій області, відділу у справах сім’ї та молоді, міським відділом освіти, ЦСССМ протягом звітного періоду  проведено 8  міських рейди (“Діти вулиці”) з метою виявлення та запобігання бездоглядності, профілактики правопорушень, соціального захисту дітей. Під час рейдів були обстежені умови проживання та виховання дітей в 37 сім’ях. За результатами обстеження в МВ ГУМВС України в Донецькій області направлені листи про притягнення до адміністративної відповідальності за неналежне виконання батьківських обов’язків 2 батьків. Один хлопчик, в сім'ї якого  склалися несприятливі умови для  проживання та розвитку, та який самостійно покинув місце проживання, булв направлений  до притулку служби у справах дітей Авдіївської міської ради.  На теперешній час ситуація в сім'ї покращилась і  службою у справах дітей  було прийнято рішення про доцільність його повернення в рідну сім’ю.

За рішенням Вугледарського міського суду 6 осіб позбавлено батьківських прав у відношенні 9 дітей. Протягом  звітного періоду  2 сім'ї (7 дітей)  були зняті з обліку і 3 сім'ї , в яких проживає 4  дітей, були взяті на облік

Службою у справах дітей забезпечується пріоритетність сімейних форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Станом на 01.10.2014 в м. Вугледарі функціонує дві прийомні сім'ї, в яких виховується 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Служба у справах дітей постійно проводить заходи щодо популяризації національного усиновлення. Протягом звітного періоду усиновлення не було. На обліку кандидатів в усиновлювачі на 01.10.2014 перебуває 2 подружжя.

Протягом 9 місяців 2014 р. кошти із місцевого бюджету, передбачені програмою соціально-економічного розвитку, не використовувались.

5.11. Фізичне виховання та спорт

1. За основними напрямками програми «Економічного та соціального розвитку м.Вугледара» розділу «Фізична культура і спорт» за 9 місяців 2014 р. виконано:

1.1. Для зміцнення матеріально-спортивної бази: виконано поточний ремонт в закладах освіти і ДЮСШ.

1.2. За звітний період в місті проведено 12 спортивно-масових заходів, в яких прийняло участь 981 особа.

1.3. За звітний період спортсмени і команди міста прийняли участь в 30 змаганнях різного рівня: регіональних турнірах, Чемпіонатах Донецької області, Чемпіонатах України, галузевих  спартакіада (прийняли участь 349 учасників).

2. Критерії ефективності та результативності реалізації завдань Програми:

ñ     станом на 01.10.2014 року чисельність осіб, що систематично займаються фізичною культурою і спортом складає 4390 осіб. Показник збільшився на 9,6 %.

ñ     за 9 місяців 2014 року підвищили свою спортивну майстерність 6 спортсменів: присвоєно ІІІ розряд.

3. Результати виконання завдань передбачених Програмою: програмою передбачено 5 заходів, із них станом на 01.10.2014 виконано частково — 5.

4. Фактичне фінансування заходів Програми і % фінансування до запланованих заходів Програми на рік.

Фактично профінансовано заходів Програми на 772,3 тис. грн. з різних джерел, що складає 44,9 % від запланованої загальної суми на виконання заходів.

5.12. Розвиток інформаційного простору

 

На виконання 6 (всього 8) заходів було заплановано 156,6 тис.грн., в тому числі, з державного бюджету — 0; міського бюджету — 121,6; коштів підприємств — 35,0 тис. грн.; інших джерел — 0.

Програмою передбачалося фінансування шести із восьми запланованих заходів. Заходи за напрямком “Створення сучасного іміджу міста”, питома вага фінансування яких складає 51,1 % (80 тис. грв.) від загального обсягу, не виконувалися за відсутністю відповідних  коштів. З цієї ж причини не виконувалися запланований захід з модернізації веб- сайту за напрямком “Розвиток інформаційної інфраструктури” (питома вага його фінансування складає 12,8 %).

Таким чином, протягом 9 місяців 2014 року виконувалося п'ять із восьми запланованих заходів (62,5 %). Профінансовано три заходи із шести (50 %). За рахунок коштів міського бюджету виконання заходів склало 5,3 % від запланованого; за рахунок коштів підприємств — 13,4 %. В цілому за обсягами фінансування заходи розділу “Розвиток інформаційного простору” виконано на 7,5 %.

5.13. Розвиток житлового будівництва

В 3 кварталі 2014 року житлові будинки в експлуатацію не вводилися.

Спеціальні програми забезпечення населення житлом  не розроблялись в зв’язку з відсутністю коштів у міському бюджеті.

В виконавчому комітеті на квартирній черзі перебуває 102 сім’ї, в тому числі:

першочергові-30чоловік:

інваліди ВВВ - відсутні;

військовослужбовці - відсутні;

чорнобильці - відсутні;

багатодітні -12;

матері-одиначки - 2;

вчителі - 7;

робітники прокуратури - 2;

співробітники міліції -3.

позачергові - 13 чоловік:

молоді спеціалісти - вчителі - 3;

молоді спеціалісти - лікарі -1;

молоді спеціалісти - співробітники міліції -1;

діти, що позбавлені батьківського піклування — 6;

судді-2.

Протягом 9 місяців 2014 року квартири не виділялись, через їх відсутність.

◦   5.14. Розвиток житлово-комунального господарства

ñ   До складу житлово-комунального господарства міста входять: житловий фонд, об’єкти теплового господарства, водопровідно-каналізаційного господарства та благоустрою.

ñ   Загальна площа житлового фонду міста складає 360,4 тис.м2, з якого належить територіальній громаді 349,2 тис.м2, відомче житло (гуртожитки шахт) – 10,7 тис.м2. На виконання Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» у власність громадян міста передано 95% наявної кількості квартир. На кожного мешканця міста припадає в середньому 23,1 м2 загальної площі житла. Житловий фонд, який належить міській раді складається з 87 багатоповерхових будинків, із них: 5-ти поверхових - 44 будинки; 9-ти поверхових - 33 будинки; 10-ти поверхових - 10 будинків. Усі житлові будинки обладнані водопроводом, каналізацією, центральним опаленням, природним газом, а 9-10–и поверхові ще й сміттєпроводом та ліфтами. В житлових будинках міста налічується 94 ліфта. Всі ліфти знаходяться в робочому стані.

ñ   Житлово-комунальне господарство міста Вугледара обслуговує комунальне підприємство КП «Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради». Засновником підприємства є Вугледарська міська рада. Чисельність працівників, зайнятих у житлово-комунальному господарстві міста дорівнює 250 особам.

ñ   До складу КП «Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради»  входять:

ñ   «Дільниця з водопостачання та водовідведення» що надає послуги з водопостачання та водовідведення.

ñ   До складу водопровідно-каналізаційного господарства входить водопровідний вузол, продуктивністю 22 тис. куб. м/добу, водопровідні мережі протяжністю 35 км, очисні споруди, потужністю 10 тис.куб.м/добу, каналізаційні мережі протяжністю 31,6 км. Частка застарілих водопровідно-каналізаційних мереж, що потребують заміни складає 36,8 %.

ñ   «Дільниця теплопостачання» - складається з міської котельні потужністю 80 Гкал /год, трьох теплопунктів та мережі центрального опалення протяжністю 27,1 км. у двотрубному обчисленні. Частка застарілих теплових мереж, що потребують заміни дорівнює 1,1 % від загальної протяжності цих мереж що становить 0,298 км. Цілісний майновий комплекс дільниці з 01.01.2014 року передано в оренду ТОВ «Водотеплокомунікація» створеного трудовим колективом зазначеної дільниці.

ñ   Частка застарілих і аварійних мереж в цілому по місту складає 37,9%, в тому числі водопровідно-каналізаційних – 36,8 % та теплових – 1,1%. Рівень фактичних втрат води в мережах дорівнює 30%.

ñ   «Житлово-експлуатаційна дільниця» - надає послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, вивезення твердих побутових відходів, зовнішнє освітлення, зелене господарство, утримання міських доріг та тротуарів, з ритуальних послуг та утримання міського кладовища.

ñ   На балансі та в управлінні підприємства знаходяться 87 житлових будинків, із них 41 житловий будинок обслуговує саме підприємство, а 46 житлових будинків, згідно договорів, передані на обслуговування створеним в них об’єднанням співвласників.

ñ   Збирання твердих побутових відходів у місті здійснюється у контейнери обсягом 0,75 м3, які встановлені на спеціальних майданчиках. Через відсутність в місті полігона твердих побутових відходів, відходи вивозяться на полігон № 4 комунального автотранспортного підприємства «Санітарна очистка Петровського району м. Донецька».

ñ   На балансі підприємства знаходиться міське кладовище, загальна площа якого складає 8,5 га. З метою підтримання порядку на цвинтарі та його утримання здійснюються роботи щодо своєчасного прибирання площі цвинтаря, збору сміття, прибирання снігу у зимовий період та інше.

ñ   Довжина міських доріг – 24 км, із них з твердим покриттям –14,7 км, мереж зовнішнього освітлення –36 км, площа зелених насаджень – 32,23 га.

ñ   Міський транспорт у місті відсутній.

ñ    

ñ   Стан реформування житлово-комунального господарства:

ñ   Всі житлові будинки, об’єкти житлово-комунального господарства та зовнішні мережі тепло,- водопостачання та водовідведення міста знаходяться у власності територіальної громади.

ñ   Функції щодо обслуговування житлового фонду з 2006 року надані створеному рішенням міської ради від 28.10.2005/ІУ-33-14 комунальному підприємству „Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради”, на баланс якого передано 87 житлових будинків.

ñ   На підставі рішення Вугледарської міської ради від 13.05.2011/6-9-8 «Про передачу функцій з благоустрою міста, наданню ритуальних послуг та утриманню міського кладовища КП «Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради» зазначені функції (утримання ліній зовнішнього освітлення, зеленого господарства, міських доріг та тротуарів, здійснення ритуальних послуг та утримання міського кладовища) з 01.07.2011 виконує зазначене підприємство.

ñ   На підставі рішення міської ради від 05.06.2012/6-22-14 зазначеному підприємству також передані функції з вироблення, транспортування та реалізації теплової енергії, водопостачанню та водовідведенню споживачам міста.

ñ   З метою удосконалення системи управління у житловому фонді та залучення населення до управління комунальною власністю 46 житлових будинків передані на обслуговування створеним в них об’єднанням багатоквартирних будинків. В місті діє одна асоціація із 6-ти ОСББ, що створена у вересні 2008 року. На 2014 рік планувалось створити 4 ОСББ, фактично протягом 9 місяців 2014 року створено 8 ОСББ.

ñ   Щорічно з міського бюджету ОСББ, на проведення капітального ремонту їх будинків, планувалось виділеити фінансової підтримки:

ñ   В 2012 році - 175 тис. грн.

ñ   В 2013 році - 72 тис. грн.

ñ   Але нажаль через недостатність коштів в міському бюджеті в 2012-2013 роках кошти на зазначені цілі не виділялись.

ñ   В 2014 році даною Програмою вбачається надання державної підтримки для технічного переоснащення та капітального ремонту житлових будинків, в яких утворюються нові або вже функціонують ОСББ на суму 372 тис. грн., з яких 310 тис. грн. з державного бюджету, 62 тис. грн. кошти з інших джерел не заборонених законодавством України. Нажаль протягом звітного періоду з міського бюджету 2014 року виділити кошти на зазначені цілі не надалося можливим.

ñ   Для забезпечення сталої роботи підприємств житлово-комунального господарства, надання належної якості послуг населенню, ефективного використання енергетичних ресурсів виконувались наступні заходи:

ñ   у сфері теплопостачання:

ñ   В 2012 році за рахунок коштів підприємства (211,1 тис. грн.) проводилась реконструкція теплових мереж із застосуванням труб в пінополіуретановому покритті. Всього в цьому році реконструйовано 0,350 км. трубопроводу.

ñ   В 2013 році за рахунок коштів підприємства (109,35 тис.грн) виконано реконструкцію теплових мереж із застосуванням труб в пінополіуретановому покритті. Всього в 2013 році реконструйовано 0,292 км. трубопроводу.

ñ   З метою покращення якості надання послуг споживачам та зменшення втрат тепла на 2014 рік підприємством заплановано виконання реконструкції теплових мереж із застосуванням труб з пінополіуретановим покриттям по вул. 13 Десантників ТК 41, по вул. 13 Десантників ТК5 та  по  вул. Шахтарська ТК 64-65 з заміною 370 м/п труб ø 273-325 мм. На виконання вищенаведених робіт планується виділення коштів в сумі 435,0 тис. грн. починаючи з 2 кварталу поточного року. У звітному періоді кошти на зазначені цілі не виділено.

ñ   У сфері водопостачання та водовідведення:   

ñ   Нажаль в 2012 році коштів з державного чи місцевого бюджетів на проведення робіт з капітального ремонту мереж водопостачання та водовідведення не виділялось.

ñ   В 2013 році планувалося виконати наступні роботи:

ñ   Розробити схему оптимізації системи водопостачання, виконати модернізацію систем водопостачання та водовідведення, встановити засоби обліку води на водоводі м. Вугледара і регулятори тиску на водопровідній мережі. До кінця поточного року підприємство планувало виконати роботи з капітального ремонту мережі водопостачання (947 м/п) та встановити засоби обліку води на водоводі на суму 2297,454 тис. грн. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на капітальний ремонт систем централізованого водопостачання та водовідведення, коштів міського бюджету та коштів підприємства. Нажаль кошти з державного бюджету в 2013 році так і не виділені, а роботи не виконані.

ñ   В 2014 році підприємство планує виконати капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання (220 м/п) на суму 68,0 тис. грн. Протягом 9 місяців 2014 року кошти не виділялись.

ñ   У сфері житлового господарства:

ñ   Всі 9-10 поверхові будинки обладнані ліфтами, які знаходяться в робочому стані. Всього ліфтів в житлових будинках м. Вугледара 94. Ліфти, що відпрацювали більше 25 років підлягають експертному обстеженню та подальшій модернізації. На модернізацію та капітальний ремонт ліфтів з місцевого бюджету щорічно виділяються кошти:

ñ   В 2012 році на експертне обстеження та технічний огляд 31 пасажирського ліфта з місцевого бюджету виділено 109,8 тис. грн.

ñ   В 2013 році потреба в модернізації становила 45 пасажирських ліфтів. Потреба в коштах на виконання цих робіт складала 4467,1 тис. грн. Окрім того необхідно було провести модернізацію диспетчерської системи ліфтів на суму 1520,0 тис. грн. Фактично 2013 році виділено коштів на проведення зазначених робіт в сумі 169,8 тис. грн.

ñ   В 2014 році підлягають модернізації 63 ліфта, з них 4 ліфта в будинку ОСББ. Потреба на повну модернізацію зазначених ліфтів та їх диспетчерської системи становить 9,6 млн. грн. Заходами даної програми на зазначені цілі передбачається 1236,3 тис. грн. В звітному періоді кошти не виділялись.

ñ   Щорічно виконуються роботи з капітального ремонту житлових будинків, ліквідації аварійних елементів житла, фінансування яких здійснюється з міського бюджету:

ñ   В 2012 році на виконання робіт з капітального ремонту житлових будинків (капітальний ремонт покрівель) виділено 400,0 тис. грн.

ñ   Фінансування планових заходів з капітального ремонту житлового фонду міста в 2013 році не надалося можливим.

ñ   В 2014 році планується виконання наступних видів робіт в житловому фонді:

ñ   Капітальний ремонт покрівель на 16 житлових будинках, потреба в коштах на виконання робіт складає 2621,5 тис. грн.;

ñ   Капітальний ремонт бетонної огорожі 21 балкону в житлових будинках, потреба в коштах на виконання робіт складає 260,0 тис. грн;

ñ   Капітальний ремонт двох аварійних квартир, що надасть можливість розподілити квартири населенню, що стоять в черзі на покращення умов проживання, потреба в коштах на виконання робіт складає 168,0 тис. грн.

ñ   Роботи з реконструкції 129 козирків входів в під'їзди, що забезпечить безпечне проживання мешканців в багатоквартирних будинках, потреба в коштах на виконання робіт складає 1658,5 тис. грн.

ñ   Проведення робіт з реконструкції внутрішньо будинкових мереж опалення та водопостачання в 16 житлових будинках забезпечить значне зменшення втрат води та тепла в мережах теплопостачання та водопостачання, потреба в коштах на виконання робіт складає 2590,0 тис. грн.

ñ   Протягом звітного періоду 2014 року кошти на вищенаведені роботи з міського бюджету не виділялись.

ñ   За рахунок мешканців будинків та бюджетних коштів встановлено 130 будинкових лічильників теплової енергії, 40 будинкових лічильників холодної води.

ñ   В 2012 році на оснащення інженерних вводів житлових будинків приладами обліку споживання питної води кошти не виділялись.

ñ   В 2013 році на оснащення інженерних вводів житлових будинків 38 приладами обліку споживання питної води планувалося виділення коштів в сумі 46,8 тис. грн. Але через брак коштів в міському бюджеті фінансування не відбулося.

ñ   В 2014 році на проведення робіт з оснащення інженерних вводів житлових будинків приладами обліку споживання питної води планується виділення коштів в сумі 38,0 тис. грн. Протягом звітного періоду кошти не виділялись.

ñ   Гуртожитки:

ñ   На території міста розташовано два відомчих гуртожитки, що знаходяться у відомчому підпорядкуванні державного підприємства «Шахтоуправління «Південнодонбаське № 1» Міністерства енергетики та вугільної промисловості України.

ñ   З метою забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків, відповідно до закону України, рішенням Вугледарської міської ради від 15.04.2011/6-8-14 затверджено Програму передачі гуртожитків до комунальної власності територіальної громади м. Вугледара на 2012-2014 роки. Згідно з Графіком передачі гуртожитків (додаток 1 до Програми) заплановано передачу: в 2012 році – 1 гуртожитку; в 2013 році – 1 гуртожитку.

ñ   Відповідно до статті 4-2 «Фінансування видатків, пов'язаних з передачею об'єктів соціальної інфраструктури» Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності» видатки, пов’язані з капітальним ремонтом об'єктів соціальної інфраструктури, що передаються в комунальну власність відшкодовуються за рахунок коштів, передбачених у відповідних бюджетах на ці цілі, та пайової участі підприємств у розмірі по 50 відсотків суми витрат, необхідних для проведення капітального ремонту цих об'єктів. 

ñ   Нажаль, через брак коштів в міському бюджеті, не надалося можливим виділити кошти на співфінансування капітального ремонту та виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт гуртожитку, що підлягає передачі в 2012 році.

ñ   В 2013 році планувалось прийняти до комунальної власності територіальної громади 1 гуртожиток. На капітальний ремонт та виготовлення проектно-кошторисної документації Програмою передбачалось 1520,5 тис. грн.

ñ   Нажаль, через брак коштів в міському бюджеті, в 2013 році надалося можливим виділити кошти тільки на виготовлення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту гуртожитку в сумі 30 тис. грн.

ñ   Заходами даної Програми на 2014 рік вбачається фінансування робіт з капітального ремонту гуртожитку в сумі 4556 тис. грн., в тому числі за рахунок коштів міського бюджету в сумі 2278 тис. грн. В звітному періоді коштів виділено не було.

ñ   У сфері благоустрою території міста:

ñ   - утримання та ремонт автомобільних доріг міста здійснюється за рахунок міського та державного бюджетів. Поточний та капітальний ремонти автомобільних доріг міста виконується щорічно.

ñ   Поточним ремонтом відремонтовано міських доріг на суму:

ñ   в 2012 році - 1849 м2 на суму 339,1 тис. грн. та за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.

ñ   в 2013 році – за кошти державного бюджету виконані роботи з поточного ремонту міських доріг 629 м2 на суму 149,4 тис. грн.

ñ   в 2014 році на зазначені цілі передбачено 748,3 тис. грн., в тому числі 52,3 тис. грн. з міського бюджету

ñ   Також, щорічно виділяються кошти на утримання міських доріг:

ñ   в 2012 році – 99,0 тис. грн.,

ñ   в 2013 році фактичне фінансування зазначених робіт становить 63,2 тис. грн.

ñ   в 2014 році заплановано 471,9 тис. грн.

ñ   На утримання та ремонт об’єктів зовнішнього освітлення міста з міського бюджету перераховано:

ñ   - 2012 рік - 531,4 тис. грн., з них на оплату за спожиту електроенергію-467,4 тис. грн.,

ñ   В 2013 році виділено 25 тис. грн. на утримання мереж зовнішнього освітлення та оплату за спожиту електроенергію 460 тис. грн.

ñ   На утримання зеленого господарства міста з міського бюджету перераховано:

ñ   в 2012 році – 82,4 тис. грн.

ñ   в 2013 році – 61,1 тис. грн.

ñ   в 2014 році заплановано виділення 177,6 тис. грн., в тому числі 22,7 тис. грн. на висадження зелених насаджень.

ñ   на утримання міського кладовища:

ñ   в 2012 році – 49,1 тис. грн.

ñ   в 2013 році – 41 тис. грн.

ñ   в 2014 році заплановано виділення 153,4 тис. грн.

ñ   В 2013 році здійснено фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету наступних видів робіт з благоустрою міста:

ñ   утримання зеленого господарства – 61,1 тис. грн.;

ñ   ремонт та утримання зовнішнього освітлення вулиць міста – 25 тис. грн.;

ñ   утримання міського кладовища – 41 тис. грн.

ñ   ритуальні послуги (поховання безпритульних громадян) – 2,06 тис. грн.,

ñ   ремонт та утримання вулично-дорожньої мережі – 63,2 тис. грн.

ñ               В 2014 році, за рахунок коштів місцевого бюджету заплановано наступні заходи з благоустрою території міста:

ñ   -           поточний ремонт автомобільних доріг на суму 23,9 тис. грн.;

ñ   -           поточний ремонт проїздів і тротуарів біля житлових будинків – 80 тис. грн.;

ñ   висадження зелених насаджень –22,7 тис. грн.

ñ   утримання зеленого господарства – 177,6 тис. грн.;

ñ   утримання міського кладовища – 153,4 тис. грн.

ñ   ритуальні послуги (поховання безпритульних та одиноких громадян) – 7,1 тис. грн.

ñ               Планові завдання з благоустрою м. Вугледара в звітному періоді не фінансувались.

ñ   Тарифна політика, ліквідація збитковості підприємств житлово-комунального господарства

ñ               Діючі тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення для всіх споживачів міста, в тому числі і для населення затверджені рішенням виконкому від 16.05.2012 № 151. Ці тарифи почали діяти з 01.06.2012. Тариф на послугу з водопостачання по місту складає за 1 куб. м. води 6,11 грн., за 1 куб. м. водостоків – 3,68 грн. Всього 9,79 грн. Оплата за послугу за нормою водоспоживання складає 68,50 грн. на 1 особу. Загальне дорожчання послуги склало 45,2 %.

ñ   Діючий тариф на послугу з теплопостачання затверджений рішенням виконкому № 257 від 15.09.2010 та введений в дію з 01.01.2011 року. Вартість 1 Гкал по місту становить 337,55 грн., та 12,68 грн. за 1 м2

ñ   В 2012, 2013 роках та протягом звітного періоду 2014 року тарифи на послуги з теплопостачання для населення не переглядались.

ñ               Діючі тарифи на послуги з утримання житлових будинків та прибудинкових територій по місту затверджені рішенням виконавчого комітету від 17.08.2011 № 277. Перед затвердженням тарифів на послуги з утримання житлових будинків та прибудинкової території міською радою, за поданням міського голови, в період з 16.05 по 17.06.2011 року в місті були проведені громадські слухання з доведення до населення структури, періодичності та вартості вищезазначених послуг. Зазначені тарифи введені в дію з 01.10.2011 року та складають:

ñ    для житлових будинків

ñ    м. Вугледара

ñ    тариф

ñ        грн. за 1 м2

ñ    мінімальний

ñ    максимальний

ñ    5-ти поверхових

ñ    2,75

ñ    3,18

ñ    9-ти поверхових:

ñ     

ñ     

ñ               - для 1 поверхів

ñ    2,76

ñ    3,66

ñ    - для 2-9 по верхів

ñ    2,23

ñ    3,27

ñ   Введення нових тарифів на послуги з утримання житлових будинків та прибудинкових територій в м. Вугледарі в звітному періоді 2014 року не відбувалось.

ñ   За результатами роботи 9 місяців 2014 року фінансовий результат роботи підприємств житлово-комунального господарства міста має негативний фінансовий результат – збиток 1700 тис. грн., в тому числі:

ñ   водопровідно-каналізаційне господарство – має збитки в сумі 1269 тис. грн.;

ñ   житлове господарство – має збитки 81 тис. грн.;

ñ   теплове господарство – має збиток в сумі 350 тис. грн.

ñ   Рівень відшкодування тарифами собівартості житлово-комунальних послуг для населення за 9 місяців 2014 року становить:

ñ   водопровідне господарство:

ñ                                      водопостачання – 63,6 %;

ñ                                      водовідведення – 60,6 %;

ñ   житлове господарство:

ñ                                      будинки з ліфтами - 96 %;

ñ                                      будинки без ліфтів – 128 %;

ñ   теплове господарство – 84 %.

ñ   Підприємствами житлово-комунального господарства постійно проводиться робота по зменшенню заборгованості. Станом на 01.10.2014 розглянуто судом 23 позови на суму 54,9 тис. грн., із них розглянуто судом – 22 позовів на суму 86,2 тис. грн.; стягнуто виконавчою службою за 9 місяців 2014 року – 173 позови на суму – 181,8 тис. грн.

ñ   Нажаль в зв’язку зі змінами в діючому законодавстві України органи місцевого самоврядування не мають більше повноважень щодо звільнення комунальних підприємств від сплати державного мита при поданні позовних заяв, кількість поданих позовів протягом року значно скоротилась в порівнянні з минулими роками.

ñ               Щодо передачі об’єктів комунального господарства в оренду, концесію, тощо

ñ               В місті Вугледарі з 01.07.2012 існувало одне багатофункціональне підприємство, що надає послуги з теплопостачання, з водопостачання та водовідведення (ліцензійні) з вивозу ТБО та благоустрою міської території (супутні) - КП «Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради». Таке суміщення ліцензійної діяльності та наданню супутніх послуг може призвести до анулювання ліцензії на теплопостачання, водопостачання та водовідведення згідно з п. 4 Постанови НКРЕ № 15 від 04.02.2013 «Про затвердження Порядку встановлення вимог щодо провадження суб’єктами природних монополій господарської діяльності, яка не належить до сфери природних монополій, та обмежень щодо суміщення суб’єктами господарювання на суміжних ринках у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення», тому зборами трудового колективу дільниці «Теплопостачання» та дільниці «Водопостачання та водовідведення» 09.08.2013 було створено товариство з обмеженою відповідальністю «Водотеплокомунікація», а Вугледарською міською радою були прийняті наступні рішення:

ñ   -           про надання згоди на передачу в оренду цілісних майнових комплексів дільниць «Теплопостачання» та «Водопостачання та водовідведення» зазначеного підприємства;

ñ   про затвердження Порядку передачі в оренду об’єктів централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення, що є комунальною власністю міста Вугледара;

ñ   про оголошення Конкурсу на право отримання в оренду ЦМК структурного підрозділу комунального підприємства «Керуюча компанія» дільниці «Теплопостачання».

ñ               Рішенням Вугледарської міської ради від 31.12.2014 року визначено орендаря ЦМК «Тепломережа» структурного підрозділу комунального підприємства «Керуюча компанія» дільниці «Теплопостачання», яким стало ТОВ «Водотеплокомунікація» створене членами трудового колективу майно якого передавалося в оренду, а Конкурс зупинено. З ТОВ «Водотеплокомунікація» укладено договір оренди від 31.12.2013 термін дії договору 30 років. Згідно з умовами договору оренди за 9 місяців поточного року до міського бюджету надійшло 194 тис. грн.

5.15. Утилізація та переробка відходів

 

Відходи в місті утворюються в результаті господарської діяльності підприємств міста та населення.

Підприємствами, які утворюють і розміщують відходи є: державне підприємство «Шахтоуправління «Південнодонбаське № 1» (на породному відвалі), відокремлений підрозділ «Шахта «Південнодонбаська № 3” Державного підприємства «Донецька вугільна енергетична компанія» (на породному відвалі), КП “Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради” (на мулових майданчиках).

Видалення твердих побутових відходів з території міста здійснюється комунальним підприємством «Керуюча компанія з житлово-комунальних послуг Вугледарської міської ради». Збирання твердих побутових відходів здійснюється у контейнери обсягом 0,75 м3 встановлених на спеціальних майданчиках. За 9 місяців 2014 року  на полігон ТПВ видалено 25,3 тис. куб.м твердих побутових відходів.

     З метою зменшення складування породи на породних відвалах відособленим підприємством „Шахта Південнодонбаська № 3” продовжується виконуватися захід, розпочатий з 2000 року: „Закладка породи у вироблений простір шахт”. За 2014 рік у вироблений простір шахти закладено 25,6 тис.тон породи (план- 50,0 тис.тонн). Фінансування цього заходу здійснюється за рахунок собівартості.

            Промислові відходи, в тому числі порода, складуються на породних відвалах вугільних підприємств.