Инфу про танки быстрее всего найти здесь, а обзоры по играм - тут

Gerb

ВУГЛЕДАРСЬКА МІСЬКА РАДА

​ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

16.07.2014 № 183

м. Вугледар

Про результати вивчення стану справ з питань організації контрольної роботи за виконанням документів вищих органів влади у Вугледарському міському фінансовому управлінні

Заслухавши та обговоривши інформацію керуючого справами виконкому Порфіленко О.В. про результати вивчення стану справ з питань організації контрольної роботи за виконанням документів вищих органів влади у Вугледарському міському фінансовому управлінні, з метою вдосконалення організації контролю, підвищення рівня виконавської дисципліни і відповідальності начальників відділів та керівників структурних підрозділів за своєчасне і якісне виконання контрольних документів вищих органів влади, на виконання розпорядження міського голови від розпорядженням міського голови від 04.06.2014 №81-д «Про вивчення стану справ з питань організації контрольної роботи за виконанням документів вищих органів влади у Вугледарському міському фінансовому управлінні», розпорядження голови облдержадміністрації від 04.03.2011 № 125 «Про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах облдержадміністрації, місцевих органах виконавчої влади і органах місцевого самоврядування області за підсумками роботи у 2010 році», керуючись ст. 17, п.2 ч.2 ст.52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про результати вивчення стану справ з питань організації контрольної роботи за виконанням документів вищих органів влади у Вугледарському міському фінансовому управлінні прийняти до відома (додається).

2. Рекомендувати начальнику Вугледарського міського фінансового управління Чупейді С.М. врахувати в роботі зауваження виявлені під час вивчення стану справ з питань організації контрольної роботи.

​ 

Секретар міської ради В.В. Войцеховський

Додаток

до рішення виконавчого комітету

16.07.2014 № 183

Інформація

про результати вивчення стану справ з питань організації контрольної роботи за виконанням документів вищих органів влади у Вугледарському міському фінансовому управлінні

Згідно з планом роботи загального відділу Вугледарської міської ради на ІІ квартал 2014 року та розпорядженням міського голови від 04.06.2014 №81-д «Про вивчення стану справ з питань організації контрольної роботи за виконанням документів вищих органів влади у Вугледарському міському фінансовому управлінні» 27 червня 2014 року начальником загального відділу Харкавлюк Н.О. вивчено стан справ і надано практичну та методичну допомогу з питань організації контрольної роботи у Вугледарському міському фінансовому управлінні (далі - МФУ).

МФУ у своїй роботі керується Положенням про Вугледарське міське фінансове управління (рішення Вугледарської міської ради від 29.12.2011/6-17-33), Регламентом роботи виконавчих органів Вугледарської міської ради (рішення виконкому від 15.12.2010 №401), Інструкцією з діловодства у Вугледарській міській раді, виконкомі, відділах, управліннях та структурних підрозділах (розпорядження міського голови від 27.06.2012 №172-д), Порядком здійснення контролю за виконанням документів вищих органів влади у виконкомі Вугледарської міської ради (рішення виконкому від 16.03.2011 № 144) та ін.

Наказом Вугледарського міського фінансового управління від 28.12.2012 №81-д «Про керівництво інструкцією з діловодства»:

- функції з контролю покладено на заступника начальника управління, начальника бюджетного відділу, Онуфрієнко Н.І.;

- функції з організації та ведення діловодства покладено на оператора комп’ютерного набору, Метлову Т.О.

МФУ здійснює свою роботу згідно з річними і квартальними планами роботи. До планів роботи включено підготовку інформації щодо виконання рішень виконавчого комітету. Планами роботи не передбачено питання з організації контролю: підготовку інформації відділами управління щодо виконання документів вищих органів влади. Плани роботи МФУ включаються до планів роботи виконавчих органів Вугледарської міської ради.

Форма реєстрації документів в управлінні – журнальна. Документи після реєстрації в той же день передаються начальнику на розгляд. Після розгляду кореспонденції начальник проставляє резолюції на документах. Резолюція відповідає вимогам Інструкції з діловодства. Документ повертається до оператора комп’ютерного набору, на якого в посадовій інструкції покладені функції з діловодства і контролю. Спеціаліст проставляє резолюцію в журналі і передає документи виконавцям під підпис.

Для контролю за розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями виконкому, розпорядженнями міського голови оператором комп’ютерного набору впроваджено електронні форми зведених переліків і щомісячних планів-графіків, заведено контрольні папки. В контрольних папках виконання документів зберігається інформація в хронологічному порядку.

При перевірці встановлено, що відсутній зведений перелік для інших контрольних документів (листи від вищих органів влади, доручення голови ОДА або заступників, та інш.). Виконання цих документів зберігається виконавцями в папках листування за напрямками роботи. Складання повного зведеного переліку виконання контрольних документів, з урахуванням документів минулих років, допоможе своєчасно і якісно виконувати контрольні документи вищих органів влади, оперативно проводити аналіз.

До МФУ станом на 27.06.2014 року надійшло:

- 14 розпоряджень голови облдержадміністрації, з них контрольних - 7;

- 3 доручення голови облдержадміністрації, з них контрольних - 1;

- 3 доручення заступників голови облдержадміністрації, з них контрольних 2;

- 355 документів органів влади вищого рівня, з яких 89 взято на контроль. Всі документи виконано у встановлені терміни.

Підготовлено:

- 11 проектів рішень виконавчого комітету, з них 2 контрольних рішення, 2 рішення прийнято на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації;

- 24 проектів рішень міської ради;

- 6 проектів розпоряджень міського голови, з них 1 рішення прийнято на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації.

Всього на контролі в МФУ за звітний період (з урахуванням попередніх років) знаходяться: 4 розпорядження голови облдержадміністрації, 3 рішення виконавчого комітету, 7 рішень Вугледарської міської ради, 12 інших контрольних документів, 1 місцева програма.

Спеціаліст, на якого покладені функції з діловодства і організації контрольної роботи, забезпечено комп’ютерною технікою та принтером.

Під час вивчення стану справ з організації контрольної роботи надано роз'яснення щодо порядку здійснення контролю за виконанням документів вищих органів влади відповідно до розділу ІІІ Інструкції з діловодства у Вугледарській міській раді, виконкомі, відділах, управліннях та структурних підрозділах.

Проаналізувавши стан справ з організації контрольної роботи у Вугледарському міському фінансовому управлінні, рекомендовано:

1. Включити в плани роботи управління питання з організації контролю за виконанням документів вищих органів влади.

2. Ставити на контроль документи відповідно до затвердженого Порядку здійснення контролю.

3. Заповнити зведений перелік виконання документів вищих органів влади і плани-графіки з урахуванням документів попередніх років.

Керуючий справами виконкому О.В. Порфіленко

Інформацію підготував

начальник загального відділу Харкавлюк Н.О.