Инфу про танки быстрее всего найти здесь, а обзоры по играм - тут

Інформація

про розгляд звернень громадян, які надійшли

до виконкому Вугледарської міської ради за 1 квартал 2014 року

За 1 квартал 2014 року від мешканців міста до виконкому міської ради та через органи влади вищого рівня – Адміністрацію Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України, облдержадміністрацію надійшло 10 звернень.

Із загальної кількості звернень 40% – надійшли поштою, 40% – надійшли на особистий прийом до міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконкому і 20% - через органи влади вищого рівня.

Повторних та колективних звернень за звітний період не надходило.

60% звернень – це звернення від жінок і 40% - звернення від чоловіків.

За соціальним станом авторів звернення розподілились наступним чином: від пенсіонерів та інвалідів надійшло 3 звернення, від «Ветеранів праці» - 2 звернення, від підприємців -1 звернення, від безробітних -1 звернення і від осіб, які не вказали свій соціальний стан, - 3 звернення.

За звітний період до виконкому міської ради надійшло звернень громадян на 28,6% менше, ніж за 1 квартал 2013 року, з них безпосередньо до виконкому – на 20% менше, через органи влади вищого рівня – на 50% менше.

Щодо результатів розгляду, в 1 кварталі 2014 року розподіл наступний: взято на контроль та вирішено по суті 7 звернень, з них вирішено позитивно -1 звернення (14,3%), надано роз’яснення – на 6 звернень (85,7%), 2 звернення – відповідно до ч.3 ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» надіслані на розгляд за належністю та 1 звернення розглянуто в день надходження та надані роз’яснення (неконтрольне) .

Найбільшу частку в структурі питань, з якими звертались громадяни за 1 квартал 2014 року складають питання забезпечення та охорони правопорядку – 25%, житлово-комунального господарства – 25%; соціального захисту – 16.7%; по 8,3% складають питання аграрної політики та земельних відносин, транспорту та зв’язку, праці та заробітної плати та охорони здоров’я.

Від пільгової категорії населення за 1 квартал 2014 року надійшло 5 звернень (50% від загальної кількості) , що на 28,6% менше, ніж за 1 квартал 2013 року.

Від громадян, що належать до мало захищеної категорії населення, вирішені позитивно 25 % від звернень, які були взяті на контроль та вирішені по суті.

В загальній кількості звернень від пільгової категорії населення питання житлово-комунального господарства складають - 60%, соціального захисту – 20%, забезпечення та охорони правопорядку - 20% .

Усі звернення, що надійшли до виконкому Вугледарської міської ради, розглянуті в термін, передбачений чинним законодавством.

Крім того, за 1 квартал 2014 року від громадян міста надійшло 1 звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» з питання надання матеріальної допомоги. Звернення розглянуто з дотриманням вимог чинного законодавства про звернення громадян, надана відповідь заявнику, роз’яснено порядок оскарження прийнятих рішень.

Керівництвом міської ради щоденно, відповідно до графіків, проводяться особисті прийоми та «Прямі лінії». З початку року прийнято 4 громадян. Міським головою проведено 12 особистих прийомів разом з депутатами, представниками МВ ГУМВС та керівниками територіальних органів виконавчої влади, керівниками житлово-комунальних підприємств; проведено 2 «прямі лінії» з населенням

Інформація щодо розгляду звернень громадян оприлюднюється в міській газеті «Угледарские новости» та на офіційному ВЕБ-сайті виконкому Вугледарської міської ради.

Керуючий справами виконкому О.В.Порфіленко

Інформацію підготував:

начальник загального відділу Н.О.Харкавлюк