Инфу про танки быстрее всего найти здесь, а обзоры по играм - тут

            Адміністративні послуги – спрощений доступ через пошту

 

На виконання соціальних ініціатив Президента України В.Ф.Януковича, Національного плану дій на 2013 рік щодо «Створення зручних і доступних умов для отримання споживачами адмінпослуг» та доручення Кабінету Міністрів України від 26.04.2013 №10728/221/1-13 щодо впровадження Програми економічних реформ на 2013-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» Вугледарська міська рада проводить ряд заходів, спрямованих на створення відкритих і довірчих взаємин між владою та мешканцями міста, створення комфортних умов як для громадян так і для бізнесу.

Що таке адміністративна послуга?

Законом України від 6 вересня 2012 року «Про адміністративні послуги», визначено, що адміністративна послуга – результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону.

Проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» впроваджується у всіх містах Донецької області. Він передбачає можливість для громадян отримувати ряд адміністративних послуг через відділення поштового зв’язку, та надання працівниками «Укрпошти» (у поштовому відділенні або на дому) допомоги в оформленні звернень і запитів, відправлення їх в необхідні інстанції, видачу на руки (доставку додому) готових документів.

Виконуючи умови проекту 31 липня поточного року між Центром поштового зв’язку №10 м. Мар’їнка та Вугледарською міською радою був підписаний Регламент взаємодії щодо спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг. 11 листопаду 2013 року була підписана Додаткова угода №1 про зміни до Регламенту взаємодії між Центром поштового зв’язку №10 м. Мар’їнка та Вугледарською міською радою. Згідно Додаткової угоди та Регламенту всі громадяни матимуть можливість отримати у поштовому відділені міста Вугледар деякі адміністративні послуги, а саме:

- Видача ордера (акта) на видалення зелених насаджень.

- Видача довідки про перебування на квартирному обліку.

- Присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомого майна.

- Установлення статусу та видача «Посвідчення «Ветеран Праці».

- Видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги.

- Прийняття рішення про призначення компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги.

- Прийняття рішення про призначення компенсації не працюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, або за пристарілим, який досяг 80-річного віку.

- Прийняття рішення про призначення надбавки на догляд за дитиною-інвалідом.

- Прийняття рішення про призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам.

- Прийняття рішення про призначення державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

- Прийняття рішення про призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.

- Прийняття рішення про призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям.

- Прийняття рішення про призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.

- Прийняття рішення про призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.

- Прийняття рішення про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

- Прийняття рішення про призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.

- Прийняття рішення про призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним.

- Прийняття рішення про призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

- Прийняття рішення про призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною».

- Призначення та надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

- Погодження графіків роботи об’єктів торгівлі, побутових послуг, громадського харчування.

- Видача довідки про заробітну плату на призначення пенсій.

У поштовому відділенні знаходяться розроблені, суб’єктами надання адміністративних послуг, бланки «Інформаційних карток адміністративної послуги» та зразки бланків заяв. Заявник може відправити оформлений пакет документів, необхідний для отримання відповіді в рамках адміністративної послуги, поштовим відправленням (лист, бандероль) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу установи, суб’єкта надання адміністративної послуги, а потім отримати кінцевий документ у поштовому відділенні або через листоношу. При цьому працівники відділення поштового зв’язку нададуть допомогу у заповненні бланків заяв та формуванні пакетів документів, забезпечать їх своєчасну доставку до відповідного органу влади.

Робота з надання адміністративних послуг через пошту буде будуватися за принципами територіальної доступності та прозорості, інформованості суб’єктів звернення, формування ефективної системи взаємовідносин з метою забезпечення прав і законних інтересів громадян при отриманні ними адміністративних послуг.