Інформація

щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли

до виконкому Вугледарської міської ради за 2014 рік

За 2014 рік від мешканців міста до виконкому міської ради та через органи влади вищого рівня – Адміністрацію Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України, облдержадміністрацію надійшло 70 звернень (з них безпосередньо до виконкому міської ради – 66 звернень), що на 3% менше, ніж за 2013 рік. З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами звернулось 367 громадян.

Із загальної кількості звернень 51,4 % – надійшли поштою або особисто надали звернення, 48,6 % – надійшли на особистий прийом до міського голови, заступників міського голови, у т.ч. 5,7 % - через органи влади вищого рівня. Відсоток позитивно вирішених питань, з якими громадяни звертались до вищих органів влади складає лише 25, а тих, що були адресовані безпосередньо до міської ради – 34,8.

Колективних звернень за звітний період надійшло – 6 (у аналогічному періоді 2013 року – 22), повторних звернень не надходило.

За категоріями авторів звернення розподілились наступним чином:

-​ від учасників ВВВ, бойових дій -1 звернення,

-​ від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи - 9 звернень,

-​ від «Ветеранів праці» - 4,

-​ від інвалідів ЧАЕС – 1,

-​ інші категорії - 55.

За соціальним станом авторів звернення розподілились наступним чином:

-​ від пенсіонерів – 32 звернення (45,7%);

-​ від робітників – 20 звернень (28,6%);

-​ від підприємців - 5 звернення (7,1%);

-​ від безробітних - 10 звернення (14,3%);

-​ від працівників бюджетної сфери – 1 звернення (1,4%);

-​ інші – 2 (2,9%).

За звітний період до виконкому міської ради надійшло звернень громадян на 3 % менше, ніж за 2013 рік, з них безпосередньо до виконкому – на 32 % більше, через органи влади вищого рівня – в 5,5 разів менше.

Щодо результатів розгляду, у 2014 року розподіл наступний:

-​ взято на контроль та вирішено по суті 42 звернення, з них вирішено позитивно - 15 звернень (35,7 %), надано роз’яснення – на 27 звернень (62,3%);

-​ із 28 не контрольних звернень 9(32,1%) позитивно розглянуто, 8(28,6%) розглянуто та надані роз’яснення, 10(35,7%) відповідно до ч.3 ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» надіслані на розгляд за належністю, 1(3,6%) відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» повернуто без розгляду.

Найбільшу частку в структурі питань, з якими звертались громадяни за 2014 рік складають питання:

-​ комунального господарства – 30 %;

-​ соціального захисту – 17 %,

-​ забезпечення та охорони правопорядку – 15,7%

-​ праці та заробітної плати – 12,3 %,

-​ фінансової політики – 8,6%,

-​ житлової політики та охорони здоров’я складають по – 7 %.

Від пільгової категорії населення за 2014 рік надійшло 15 звернень (21,4 % від загальної кількості) , що на 60 % менше, ніж за 2013 рік.

Від громадян, що належать до мало захищеної категорії населення, вирішені позитивно 30% від звернень, які були взяті на контроль та вирішені по суті (2013рік - 36,8%).

В загальній кількості звернень від пільгової категорії населення питання соціального захисту складають 33,3%, комунального господарства – 20%.

Зважаючи на зміст та значну кількість звернень від категорії громадян, які потребують соціальної підтримки та допомоги, можна визначити, що в місті присутня певна соціально-економічна напруга та необхідність вжиття відповідних заходів реагування як з боку держави, області, міської ради, її структурних підрозділів, так і підприємств, установ та організацій, які надають населенню певні види послуг щодо покращення якості цих послуг.

Усі звернення, що надійшли до виконкому Вугледарської міської ради, розглянуті в термін, передбачений чинним законодавством.

Крім того, за 2014 рік до виконкому Вугледарської міської ради надійшло 95 звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» і 1 звернення до обласного контактного центру. Звернення розглянуто з дотриманням вимог чинного законодавства, надано відповіді заявникам, роз’яснено порядок оскарження прийнятих рішень. Надано копії відповідей в електронному вигляді до комунальної установи Донецький обласний контактний центр.

За 2014 рік керівництвом міської ради проведено 193 особистих прийомів. Міським головою проведено 48 особистих прийомів разом з депутатами, представниками МВ ГУМВС та керівниками територіальних органів виконавчої влади, керівниками житлово-комунальних підприємств; проведено 10 «прямих ліній» з населенням. Особисті прийоми громадян та «прямі лінії» з населенням проводились згідно графіків.

Щоденно функціонує «Телефон довіри». За відповідний період надійшло 7 дзвінків, з яких 5 - вирішені позитивно, на 1 – надано роз’яснення, 1 – розгляд питання надіслано за належністю.

Раз на квартал готується аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради та розглядається на засіданні виконавчого комітету (рішення від 15.01.2014 №31, від 16.04.2014 №119, від 16.07.2014 №184, від 15.10.2014 №239).

Інформація щодо розгляду звернень громадян оприлюднюється на офіційному ВЕБ-сайті виконкому Вугледарської міської ради.

Заступник міського голов из питань

діяльності виконавчих органів Д.О. Снідевич

Інформацію підготував:

головний спеціаліст загального відділу Ю.М. Гармаш