Инфу про танки быстрее всего найти здесь, а обзоры по играм - тут

Gerb

УГЛЕДАРСКИЙ ГОРОДСКОЙ СОВЕТ

РЕШЕНИЕ

24.12.2013/6-45-18

г. Угледар

О внесении изменений в структуру городского совета  и его исполнительных органов

         С целью упорядочения и усовершенствования структуры городского совета и его исполнительных органов, на выполнение поручения Президента Украины В.Ф.Януковича от 06.12.2012 №1-1/3280 «Щодо невідкладних заходів для забезпечення прав громадян під час отримання адміністративних послуг»,  Закона Украины от 06.09.2012 №5203-VI «Об административных услугах», учитывая распоряжение Кабинета Министров Украины от 24.04.2013 №265-р «Об отнесении должности государственного администратора и должности администратора к соответствующей категории должностей государственных служащих и должностей в органах местного самоуправления» и в соответствии с постановлениями Кабинета Министров Украины от 20.02.2013г. №118 «Об утверждении Примерного положения о центре предоставления административных услуг», от 01.08.2013 №588 «Об утверждении примерного регламента центра предоставления административных услуг», от 09.03.2006 г. №268 «Об упорядочении структуры и условий оплаты труда работников аппарата органов исполнительной власти, органов прокуратуры, судов и других органов», руководствуясь п.5 ч.1 ст.26 Закона Украины «О местном самоуправлении в Украине»,  городской совет

РЕШИЛ:

1.Внести следующие изменения в структуру городского совета и его исполнительных органов:

1.1.Переименовать должность «начальник отдела» в отделе по вопросам выдачи документов разрешительного характера и предоставления административных услуг на должность «начальник отдела-администратор».

2.Утвердить Положение об отделе по вопросам выдачи документов разрешительного характера и предоставления административных услуг Угледарского городского совета в новой редакции (прилагается).

3.Положение об отделе по вопросам выдачи документов разрешительного характера и предоставления административных услуг, утвержденное решением городского совета от 25.04.2013/6-35-18 признать утратившим силу.

4.Исполкому городского совета (Ширинский) все необходимые мероприятия, связанные с изменениями в структуре, согласно этого решения, осуществлять в установленном законодательством порядке.

5.Данное решение вступает в силу с 01.01.2014.

Секретарь городского совета                                              В.В.Войцеховский

ї

ЗАТВЕРДЖЕНО:

рішення міської ради

24.12.2013/6-45-18

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ з питань видачі документів дозвільного характеру

та надання адміністративних послуг Вугледарської міської ради

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.Відділ з питань видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг (далі – Відділ) Вугледарської міської ради створюється Вугледарською міською радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1.2.Відділ здійснює матеріально-технічне та організаційне забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг м.Вугледару.

1.2.Положення про Відділ затверджується міською радою.

1.3.Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Відділу та Центру надання адміністративних послуг, як постійно діючого робочого органу, приймається Вугледарською міською радою відповідно до діючого законодавства.

2.ПОРЯДОК УТВОРЕННЯ

2.1.Відділ створюється з метою реалізації  прав, свобод, законних інтересів фізичних і юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг та дозвільної системи у сфері господарської діяльності.

2.2.Відділ у своїй діяльності керується:

-Конституцією України;

-Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги»;

-законодавчими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної ради України;

-розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови;

-рішеннями міської ради, її виконавчого комітету.

2.3.Відділ не має права юридичної особи.

3.ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛУ

3.1.Відділ забезпечує надання адміністративних послуг шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг м.Вугледару.

3.2.Відділ вирішує питання забезпечення надання документів дозвільного характеру суб’єктам господарювання за принципами «єдиного офісу» та «єдиного вікна» у дозвільному центрі, який є складовою частиною Центру надання адміністративних послуг м.Вугледару.

3.3.Відділ забезпечує взаємодію із місцевими дозвільними органами та з суб’єктами надання адміністративних послуг в питаннях видачі документів дозвільного характеру, надання консультативної допомоги за принципом організаційної єдності та надання адміністративних послуг.

3.4.Методологічне та інформаційне забезпечення роботи Відділу здійснюється спеціально уповноваженими органами з питань дозвільної системи в сфері господарської діяльності та наданні адміністративних послуг.

4.ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ

4.1.Забезпечення надання суб’єктам господарювання вичерпної інформації щодо вимог та порядку отримання документів дозвільного характеру.

4.2.Прийняття від суб’єктів господарювання заяв та документів, які необхідні для отримання документів дозвільного характеру, їх реєстрація та передача відповідним місцевим дозвільним органам.

4.3.Надання бланків заяв, а також надання допомоги при їх заповненні, при зверненні фізичних чи юридичних осіб на отримання документа дозвільного характеру.

4.4.Видача суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру.

4.5.Формування, ведення та забезпечення зберігання дозвільних справ.

4.6.Забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів та документообігу.

4.7.Організаційне та інформаційне проведення представниками місцевих дозвільних органів спільного обстеження об’єкту, на який видається документ дозвільного характеру.

4.8.Контроль за дотриманням посадовими особами місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру.

4.9.Організація роботи Дозвільного центру з видачі документів дозвільного характеру, формування та ведення Реєстру документів дозвільного характеру.

4.10.Складання протоколів про адміністративне правопорушення.

4.11.Інформування та консультування суб’єктів звернення про вимоги та порядок  надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора Центру надання адміністративних послуг м.Вугледару.

4.12.Організація роботи з прийому вхідних документів, їх первинної обробки та видачі замовникові вихідного пакету (результату адміністративної послуги).

4.13.Здійснення моніторингу і контролю за процедурами і термінами надання адміністративних послуг.

4.14.Інформування  суб’єктів звернення про результати надання адміністративних послуг.

4.15.Залучення відповідальних працівників, суб’єктів надання адміністративних послуг, для вирішення спірних питань, що виникають в

процесі здійснення адміністративних процедур, та надання професійної консультаційної допомоги.

4.16.Забезпечення надання адміністративних послуг шляхом взаємодії Відділу із суб’єктами надання адміністративних послуг.

4.17.Інформування міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів про виявлені порушення строків розгляду і видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг.

4.18.Забезпечення захисту персональних даних осіб, які звернулись до Відділу.

4.19.Підготовка проектів рішень на засідання виконавчого комітету міської ради та сесії міської ради з питань діяльності Відділу.

4.20.Забезпечення координації введення в мережі Інтернет веб – сторінки, яка містить інформацію, необхідну для отримання документів дозвільного характеру та отримання адміністративних послуг.

4.21.Забезпечення належного утримання і необхідного експлуатаційного обслуговування приміщення і обладнання Відділу та Центру.

4.22.Виконання інших дій, передбачених діючим законодавством.

4.23.Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг, визначається міською радою.

5.СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВІДДІЛУ

5.1.До штату Відділу входять:

- начальник відділу – адміністратор;

- державний адміністратор.

5.2.На посаду начальника відділу – адміністратора призначається особа з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі або стажем роботи в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше трьох років, або стажем роботи в інших сферах управління на керівних посадах не менше п’яти років. Призначення на посаду і звільнення з посади здійснюються міським головою згідно з порядком, передбаченим діючим законодавством.

Начальник відділу - адміністратор призначається та звільняється з посади розпорядженням міського голови.

На начальника відділу – адміністратора покладається здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру надання адміністративних послуг м.Вугледару.

Начальник відділу – адміністратор з питань видачі документів дозвільного характеру та надання адміністративних послуг може здійснювати функції адміністратора Центру надання адміністративних послуг м.Вугледару.

5.3.На посаду державного адміністратора призначається особа з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі або стажем роботи в органах місцевого самоврядування не менше двох років, або стажем роботи в інших сферах управління не менше трьох років. Призначення на посаду і звільнення з посади здійснюються міським головою згідно з порядком, передбаченим діючим

законодавством, за погодженням із спеціально уповноваженим органом з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності.

Державний адміністратор забезпечує взаємодію із місцевими дозвільними органами і суб’єктами господарювання по наданню документів дозвільного характеру у Центрі надання адміністративних послуг м.Вугледар.

5.4.Начальник відділу – адміністратор та державний адміністратор працюють по затвердженим міським головою посадовим інструкціям.

5.5.Робота Відділу ведеться відповідно до плану роботи та функцій відділу.

5.6.Відділ підзвітний та підконтрольний міській раді, підпорядкований міському голові та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів, відповідно розподілу обов’язків керівництва виконкому.

5.7.Діловодство Відділу ведеться відповідно до номенклатури справ відділу.

6.ПРАВА ВІДДІЛУ

6.1.Взаємодіяти з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах своїх повноважень при розгляді питань, які стосуються видачі документів дозвільного характеру в сфері господарської діяльності та надання адміністративних послуг.

6.2.Вести ділове листування з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань, які належать до компетенції Відділу.

6.3.Приймати участь у нарадах, сесіях міської ради, засіданнях виконавчого комітету при розгляді питань, що відносяться до компетенції Відділу.

6.4.Отримувати від посадових осіб, суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язану з наданням таких послуг і виконанням покладених функцій, в установленому законом порядку.

6.5.У випадку встановлення факту порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру посадовою особою місцевого дозвільного органу та надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг інформувати про це заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, а також міську раду.

6.6.Виносити на розгляд керівництва пропозиції щодо вдосконалення роботи Відділу з питань, які стосуються його діяльності.

7.МАТЕРІАЛЬНО-ФІНАНСОВА ОСНОВА ДІЯЛЬНОСТІ

7.1.Фінансування, організація та матеріально-технічне забезпечення діяльності Відділу здійснюється виконавчим комітетом міської ради за рахунок коштів міського бюджету.

7.2.Майно відділу є комунальною власністю та належить йому на правах оперативного управління.

8.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛУ

Працівники Відділу несуть персональну відповідальність за:

8.1.Неякісне та несвоєчасне виконання посадових обов’язків та покладених на них задач.

8.2.Відповідність діючому законодавству підготовлених документів, за правильність та комплектність їх оформлення.

8.3.За достовірність та повноту наданої інформації.

8.4.За бездіяльність або невикористання наданих прав.

8.5.За виконання покладених на них посадовими інструкціями обов’язків та дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку.

8.6.За порушення трудової та виконавчої дисципліни, норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу та проходження служби в органах місцевого самоврядування.

Секретар міської ради                                                                                В.В.Войцеховський

Положення розробив:

Начальник відділу з питань видачі

документів дозвільного характеру

та надання адміністративних послуг                                                       В.М.Пугач