Виконавчий комітет Вугледарської міської ради, Вугледарська міська рада, Вугледар
  • Новини регіону
  • До єдиного інформ. дня
  • Нове в законодавстві
  • Правопорядок
  • Очищення влади
  • Головна сторінка
  • Місто Вугледар
    • Інформація про місто
      • Історична довідка
      • Загальна характеристика
      • Символіка
      • Правила благоустрою
      • Культура та релігія
    • Генеральний план міста
    • План зонування території
  • Міський голова
    • Біографія
    • Інформація
    • Звіти міського голови
  • Заступники міського голови
    • Перший заступник міського голови
    • Заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів
    • Керуючий справами виконкому
  • Міська рада
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Персональний склад міської ради
      • Постійні комісії міської ради
      • Депутатська діяльність
    • Сесії міської ради
      • Протоколи засідань постійних комісій міської ради
      • Порядок денний пленарних засідань
      • Протоколи пленарних засідань
      • Перелік прийнятих рішень
      • Підсумки поіменного голосування
    • Структура міської ради
    • Регламент міської ради
  • Виконавчий комітет міської ради
    • Склад виконавчого комітету
    • Засідання виконавчого комітету
      • Порядок денний засідань
      • Перелік прийнятих рішень
  • Виконавчі органи міської ради
    • Відділи міської ради
      • Архівний відділ
      • Відділ містобудування та архітектури
      • Відділ ведення державного реєестру виборців
      • Відділ внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю
      • Відділ ЖКГ
      • Відділ економіки
      • Відділ з надзвичайних ситуацій
      • Відділ обліку та звітності
      • Відділ торгівлі, розвитку підприємства
      • Відділ у справах фізичної культури і спорту
      • Військово-облікове бюро
      • Загальний відділ
      • Організаційний відділ
      • Служба у справах дітей
      • Юридичний відділ
      • Відділ у справах сім'ї, молоді
      • Відділ з питань видачі документів дозвільного характеру та надання адмінпослуг
        • Загальна інформація
        • Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб
        • Дозвільна система
    • Структурні підрозділи міської ради
      • Міське фінансове управління
        • Загальна інформація
        • Методики та інструкції
      • Міський відділ освіти
        • Загальна інформація
        • Інформація до відома
      • Міський відділ культури та туризму
        • Загальна інформація
      • Міське управління соціального захисту населення
        • Загальна інформація
        • Звернення громадян
    • Регламент роботи виконавчих органів міської ради
    • Стан виконавської дисципліни
  • Консультативно-дорадчі органи
    • Перелік консультативно-дорадчих органів
    • Плани роботи консультативно - дорадчих органів
    • Порядок денний засідань консультативно-дорадчих органів
    • Міська рада з питань притидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу
  • Нормативна база
    • Рішення міської ради
      • 2011 рік
        • Сесія № 9
        • Сесія №10
        • Сесія №11
        • Сесія №12
        • Сесія № 13
        • Сесія № 14
        • Сесія № 15
        • Сесія № 16
        • Сесія № 17
      • 2012 рік
        • Сесія № 18
        • Сесія № 19
        • Сесія № 20
        • Сесія № 21
        • Сесія № 22
        • Сесія № 23
        • Сесія № 24
        • Сесія № 25
        • Сесія № 26
        • Сесія № 27
        • Сесія № 28
        • Сесія № 29
        • Сесія № 30
        • Сесія № 31
        • Сесія № 32
      • 2013 рік
        • Сесія № 33
        • Сесія № 34
        • Сесія № 35
        • Сесія № 36
        • Сесія № 37
        • Сесія №38
        • Сесія № 39
        • Сесія № 40
        • Сесія № 41
        • Сесія № 42
        • Сесія № 43
        • Сесія № 44
        • Сесія № 45
        • Сесія № 46
      • 2014 рік
        • Сесія № 47
        • Сесія № 48
        • Сесія № 49
        • Сесія № 50
        • Сесія № 51
        • Сесія №52
        • Сесія №53
        • Сесія №54
        • Сесія №55
        • Сесія №56
        • Сесія №57
        • Сесія № 59
        • Сесія №60
        • Сесія №58
        • Cесія №61
        • Сесія №62
        • Сесія №63
        • Сесія №64
      • 2015 рік
        • Сесія №65
        • Сесія №66
        • Сесія №67
        • Сесія №68
        • Сесія №69
        • Сесія №70
      • 2015 рік (сьоме скликання)
        • Сесія №1
        • Сесія №2
      • 2016 рік
        • Сесія №2
        • Сесія №3
        • Сесія №4
        • Cесія №5
    • Рішення міської ради (повторний розгляд)
    • Проекти рішень міської ради
    • Рішення виконавчого комітету
      • 2011 рік
        • Засідання 15.06.2011
        • Засідання 20.07.2011
        • Засідання 17.08.2011
        • Засідання 21.09.2011
        • Засідання 18.10.2011
        • Засідання 26.10.2011
        • Засідання 16.11.2011
        • Засідання 21.12.2011
        • Засідання 27.12.2011
      • 2012 рік
        • Засідання 18.01.2012
        • Засідання 20.06.2012
        • Засідання 13.02.2012
        • Засідання 21.03.2012
        • Засідання 02.04.2012
        • Засідання 18.04.2012
        • Засідання 16.05.2012
        • Засідання 18.07.2012
        • Засідання 15.08.2012
        • Засідання 06.09.2012
        • Засідання 19.09.2012
        • Засідання 04.10.2012
        • Засідання 12.10.2012
          • Засідання 12.10.2012
        • Засідання 17.10.2012
        • Засідання 13.11.2012
        • Засідання 21.11.2012
        • Засідання 19.12.2012
      • 2013 рік
        • Засідання 16.01.2013
        • Засідання 20.02.2013
        • Засідання 20.03.2013
        • Засідання 27.03.2013
        • Засідання 03.04.2013
        • Засідання 17.04.13
        • Засідання 15.05.2013
        • Засідання 19.06.2013
        • Засідання 17.07.2013
        • Засідання 24.07.13
        • Засідання 21.08.2013
        • Засідання 30.08.2013
        • Засідання 18.09.2013
        • Засідання 25.09.2013
        • Засідання 03.10.2013
        • Засідання 16.10.2013
        • Засідання 20.11.2013
        • Засідання 18.12.2013
        • Засідання 27.12.2013
      • 2014 рік
        • Засідання 09.01.2014
        • Засідання 15.01.2014
        • Засідання 27.01.2014
        • Засідання 19.02.2014
        • Засідання 19.03.2014
        • Засідання 25.03.2014
        • Засідання 31.03.2014
        • Засідання 16.04.2014
        • Засідання 29.04.2014
        • Засідання 21.05.2014
        • Засідання 04.06.2014
        • Засідання 18.06.2014
        • Засідання 24.06.2014
        • Засідання 16.07.2014
        • Засідання 20.08.2014
        • Засідання 17.09.2014
        • Засідання 15.10.2014
        • Засідання 19.11.2014
        • Засідання 24.12.2014
        • Засідання 30.12.2014
      • 2015 рік
        • Засідання 12.01.2015
        • Засідання 21.01.2015
        • Засідання 18.02.2015
        • Засідання 26.02.2015
        • Засідання 18.03.2015
        • Засідання 30.03.2015
        • Засідання 08.04.2015
        • Засідання 15.04.2015
        • Засідання 06.05.2015
        • Засідання 16.12.2015
        • Засідання 28.12.2015
      • 2016 рік
        • Засідання від 20.01.2016
        • Засідання від 17.02.2016
        • Засідання 16.03.21016
        • Засідання від 05.04.2016
        • Засідання від 20.04.2016
        • Засідання 18.05.2016
        • засідання 15.06.2016
          • Засідання 15.06.2016
    • Проекти рішень виконкому
    • Розпорядження міського голови
  • Звернення громадян
    • Графік особистого прийому
    • Графік чергування на прямій лінії
    • Інформація про звернення громадян
  • Безоплатна правова допомога
  • Доступ до публічної інформації
    • Порядок забезпечення доступу до публічної інформації
    • Звіт щодо розгляду запитів на інформацію
  • Регуляторна політика
    • План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів
    • Проекти регуляторних актів та аналіз регуляторного впливу
    • Відстеження результативності регуляторних актів
  • Центр надання адмінпослуг (ЦНАП)
    • Загальна інформація
    • Адміністративні послуги
      • Інформація до відома
      • Перелік адмін. послуг, що надаються через ЦНАП
      • Картки адміністративних послуг та форма Заяви
    • Дозвільна система
      • Дозвільний Центр
      • Перелік документів дозвільного характеру
      • Регламент отримання дозвільних документів
      • Бланк Заяви
    • Послуги через Укрпошту
      • Види адміністративних послуг
      • Інформаційні картки та форми Заяв
  • Державні закупівлі
    • Річний план державних закупівлель
    • Проведення процедур закупівель
    • Архів
  • Бюджет міста
  • Програма розвитку міста
    • Програма економічного і соціального розвитку
      • 2011 рік
      • 2012 рік
      • 2013 рік
      • 2014 рік
      • 2015 рік
      • 2016 рік
    • Виконання Програми економічного і соціального розвитку
      • 2010 рік
      • 2011 рік
        • За 1 квартал
        • За 1 півріччя
        • За 9 місяців
        • За рік
      • 2012 рік
        • За I квартал
        • За 1 півріччя
        • За 9 місяців
        • За рік
      • 2013 рік
        • За 1 квартал
        • За 1 півріччя
        • За 9 місяців
        • За рік
      • 2014 рік
        • За 9 місяців
        • За 1 квартал
        • За 1 півріччя
        • За рік
  • Державні установи
    • Міський центр зайнятості
      • Загальна інформація
      • Актуальні вакансії
      • Корисна інформація
    • Відділ Держгеокадастру у м. Вугледарі
      • Загальна інформація
      • До відома громадян
    • Управління ПФУ у м. Вугледарі
      • Загальна інформація
      • До відома громадян
    • Вугледарське відділення Мар'їнської ОДПІ
      • Загальна інформація
      • Платникам податків
    • Міське управління юстиції
      • Загальна інформація
      • Інформація до відома
    • Інші
  • Бюджетні організації
    • КЗ "Вугледарський Центр первинної медико- санітарної допомоги"
      • Загальна інформація
      • Інформація до відома
    • ЛПУ "Центральна міська лікарня"
      • Загальна інформація
      • Інформація до відома
    • Териториіальний Центр соціального обслуговування
      • Загальна інформація
      • Інформація до відома
    • Вугледарський міський Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
      • Загальна інформація
      • Інформація до відома
  • Соціально-гуманітарна сфера
    • Соціальний захист
      • Нормативна база
      • До уваги громадян
      • До уваги ВПО
      • Учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС
    • Пенсійне забезпечення
    • Освіта, культура та спорт
    • Охорона здоров'я
    • Підтримка дітей, сім'ї та молоді
    • Учасникам АТО
  • Житлово-комунальне господарство
    • Підприємства з надання комунальних послуг
      • КП Керуюча компанія з житлово комунальних послуг
        • Загальна інформація
      • ТОВ Водотеплокомунікація
        • Загальна інформація
      • Інші
    • Робота з ОСББ
      • Перелік ОСББ
      • Корисна інформація
    • До відома населення
    • Оголошення щодо оренди
  • Суспільство
    • Громадянські інституції
    • Форми участі громадян
      • Загальна інформація
      • Громадська рада
  • Оголошення та повідомлення
  • Контакти

баннер228.1

Професійне свято – День медичного працівника

17.06.2016 року в Центральній міській лікарні міста Вугледара відбувся урочистий захід з нагоди професійного свята - Дня медичного працівника за участі міського голови Сілича А.Ю, секретаря міської ради Іваницького В.В, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бочкова А.В.. Свято було відкрите Гімном України. Із словами вітання і подяки виступили головний лікар ЛПУ ЦМЛ Корнієнко П.А., головний лікар Вугледарського КЗ ЦПМСД Сосюра Н.М., голова профспілки медичних працівників Денисенко Н.М. Колектив медичних працівників також привітали міський голова і секретар міської ради. Кращим за фахом було вручено подяки міського голови, відзнаки і цінні подарунки народного депутата України Сажка С.М., грамоти Департаменту охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації, грамоти медичних закладів.

Святковим подарунком всім медичним працівникам став виступ вихованців Культурного центру ш/у «Південнодонбаське №1».

17 8

17 9

17 10

17 11

ОГОЛОШЕННЯ

Вугледарська міська рада оголошує про початок роботи Робочої групи з вибору місць розташування дитячих ігрових, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків на території міста Вугледара В 2016 році.

Запрошуємо всіх зацікавлених голів правлінь ОСББ подати Вугледарській міській раді заявки з обґрунтуванням пріоритетності встановлення дитячого ігрового, дитячо-спортивного чи спортивного майданчику або їх окремих елементів на конкретній території в термін до 24.06.2016.

Основні критерії вибору місць розташування дитячих ігрових, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків на території міста Вугледара, якими є:

- кількісні показники (житлових будинків, їх мешканців в тому числі дітей, тощо) щодо використання дитячих ігрових, дитячо-спортивних чи спортивних майданчиків, чи їх окремих елементів;

- наявність та кількість вже існуючих аналогічних об’єктів благоустрою на територіях заявників;

- рішенням робочої групи можуть визначатися й інші критерії вибору (за необхідністю).

Контактні особи по роботі з заявками:

Мілокостова Юлія Анатоліївна – начальник відділу ЖКГ Вугледарської міської ради

Коваль Вікторія Олександрівна – головний спеціаліст відділу ЖКГ Вугледарської міської ради

Контактний телефон для довідок та запитань: 6-54-74

Стратегічна сесія

16.06.2016 в рамках розробки Стратегії розвитку міста Вугледара відбулася стратегічна сесія на тему «Формування візії та місії міста». В сесії взяли участь члени Стратегічного комітету на чолі з міським головою Сіличем А.Ю., в тому числі депутати міської ради, представники вугільних підприємств, громадськості тощо.

Стратегічну сесію провела агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks (ППВ Мережі знань), а саме виконавчий директор Володимир Воробей та Люба Мочарська, координатор європейських проектів.

PPV Knowledge Networks було засновано у 2008р. у Львові і є лідером українського ринку професійних послуг у сфері регіонального та місцевого економічного розвитку. Компанія здійснює планування, розробку, координацію та підтримку міжсекторних проектів. Агенція бере участь у дослідницьких проектах та співпрацює із дослідницькими організаціями з метою поширення інформації про результати досліджень, визначення стратегії і залучається на стадіях планування, створення та підтримки спільнот фахівців, промислових кластерів, та проектів, в яких передбачається науково та інформаційно насичена співпраця між багатьма залученими особами (фізичними та юридичними).

В ході стратегічної сесії її учасники ознайомилися з методологічною базою, визначилися з параметрами і баченням розвитку міста, командно і в групах працювали над формулюванням візії та місії міста.

Сподіваємося, що така спільна з агенцією робота сприятиме не тільки напрацюванню основних складових Стратегії розвитку міста, а й подальшому формуванню конструктивної, професійної та позитивної команди територіальної громади міста Вугледара.

17 1

17 2

17 3

17 4

17 5

 

17 6

17 7

ПРОТОКОЛ Громадських слухань на тему « Будівництво храма Свято-Тихонівської парафії в м.Вугледара»

ПРОТОКОЛ

Громадських слухань

на тему « Будівництво храма Свято-Тихонівської парафії в м.Вугледара»

03.06.2016 м.Вугледар

Місце проведення: зала Культурно-дозвіллєвого центру

Час проведення: 16.00-17.10

Присутні:

Учасники громадських слухань у кількості 488 особи (список реєстрації – у додатку№1 до цього протоколу)

Депутати міської ради у кількості 21 (список реєстрації – у додатку№2 до цього протоколу)

З них наділені правом голосу 509 учасників.

СЛУХАЛИ : Вступне слово.

Сілича А.Ю. - міського голову

Привітав учасників Громадських слухань та акцентував увагу присутніх на тому, що мета цих слухань є врахування думки всієї громади під час обговорення питання щодо будівництва храму Свято- Тихонівської парафії Української православної церкви у м.Вугледарі. Побажав всім конструктивної роботи та поваги один до одного.

СЛУХАЛИ: 1. Затвердження порядку денного та регламенту громадських слухань. Ознайомлення з правилами проведення громадських слухань.

ДОПОВІДАВ: Головуючий - Стешенко Роман Валерійович

Ознайомив присутніх з Порядком денним, Регламентом Громадських слухань та правилами проведення Громадських слухань(додається).

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Затвердження порядку денного та регламенту громадських слухань. Ознайомлення з правилами проведення громадських слухань.

2.Будівництво храму Свято - Тихонівської парафії в м.Вугледарі по вул.Миру, біля будинку №7.

3.Обговорення теми слухань.

4.Підбиття підсумків по темі Громадських слухань.

Регламент Громадських слухань:

-для виступу з першого питання -до 10 хвилин

-доповідачу з другого питання -до 10 хвилин

-для виступів з обговорення -до 5 хвилин

-обговорення теми слухань -до 40 хвилин

-для підбиття підсумків слухань -до 10 хвилин

-довідки та зауваження в кінці роботи слухань -до 5 хвилин

Загальний час роботи Громадських слухань – 1,5 години без перерви

ЗАПРОПОНОВАНО: Затвердити Порядок денний та Регламент Громадських слухань

ГОЛОСУВАЛИ: Переважною більшістю голосів було затверджено Порядок денний та Регламент Громадських слухань.

ВИРІШИЛИ: Затвердити Порядок денний та Регламент громадських слухань

СЛУХАЛИ: 2.Будівництво храму Свято - Тихонівської парафії в м.Вугледарі по вул.Миру, біля будинку №7.

ДОПОВІДАВ: Матвієнко Євгеній Петрович - перший заступник міського голови

Про звернення до міської ради Свято-Тихонівської парафії Української православної церкви з метою отримання дозволу на розробку проекту землевідведення земельної ділянки, що розташована в районі будинку №7 по вулиці Миру під будівництво Храму. Надав роз’яснення, відповідно до законодавства України, щодо процедури отримання земельної ділянки та наголосив, що метою проведення Громадських слухань є визначення позиції громади відносно будівництва храму Свято-Тихонівської парафії в м.Вугледарі по вул.Миру, біля будинку №7 (повний текст доповіді додається).

Запитання по доповіді:

Запитань до доповідача не поступило.

СЛУХАЛИ: 3.Обговорення теми слухань

ДОПОВІДАВ: Стешенко Р.В – головуючий

3.1.Звернення від Вугледрської міської організації політичної партії Блок Петра Порошенко «Солідарність», депутата міської ради Рейзе К.А

Зачитав звернення від Вугледрської міської організації політичної партії Блок Петра Порошенко «Солідарність», депутата міської ради Рейзе К.А. (додається)

Запитань та зауважень не поступило.

3.2.Виступ представника від громадської організації шахтарів-інвалідів Семенкова Р.Ф.

Про підтримку, членами організації шахтарів-інвалідів, будівництво храму Свято-Тихонівської парафії Української православної церкви по вул.Миру, біля будинку №7. Нагадав, що побудова церкви або каплиці планувалася ще 25 років тому, проте було побудовано монумент загиблим шахтарям, а будівництво церкви так і не відбулося.

Запитань до доповідача не поступило.

3.3.Виступ депутата міської ради, голови постійної комісії з питань регламенту, депутатської етики, правової та регуляторної політики, впровадження реформ, правопорядку, захисту прав громадян, роботі з громадськими об’єднаннями Шаніна Ігора Миколайовича

Зауважив, що храм Свято-Тихонівської парафії вже існує, наголосив на тому, що земля для будівництва була відведена раніше біля Вугледарського коледжу ДонДУУ (Донецького державного університету управління) проте роботи на ній не велися, зазначив, що на сьогоднішній день від землі не відмовилися. Також наголосив на тому, що міський бюджет не отримуватиме в майбутньому матеріальної вигоди від передачі даної ділянки землі в центрі міста.

ВИСТУПИВ: Стешенко Р.В – головуючий

Про те, що інформація, озвучена Шаніним І.М., є не точною і в повній мірі не відповідає дійсності. Наголосив, що після передачі ділянки по вулиці Миру біля будинку №7 під будівництво Храму, від виділеної раніше ділянки, біля Вугледарського коледжу ДонДУУ, парафія відмовиться. Також зауважив, що на сьогоднішній день, ділянка, на якій функціонує Свято-Тихонівський храм у місті Вугледарі, орендується і не є власністю парафії.

3.4.Виступ завідуючого дитячим дошкільним закладом «Золота рибка», депутата міської ради Кіщенко О.В.

Про підтримку працівниками освіти будівництво храму Свято-Тихонівської парафії по вулиці Миру біля будинку №7. Звернула увагу присутніх на тому, що тисячі мешканців міста звернулися з проханням побудувати великий світлий Храм. Зауважила, що відповідно до ст.35 Конституції України всі релігії рівні між собою і мають право на існування. Також наголосила на тому, що гроші з місцевого бюджету не виділяються, а будівництво фінансується за рахунок пожертв прихожан та меценатів.

3.5.Виступ члена громадської організації Метлова В.М.

Висловився проти будівництва храму Свято-Тихонівської парафії по вулиці Миру біля будинку №7, аргументуючи необхідністю проведення конкурсу щодо відведення даної ділянки.

3.6.Виступ Романенко Д.В. депутата міської ради, члена постійної комісії з питань розвитку інфраструктури, управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства, екології, регулювання земельних відносин

Висловився на підтримку будівництва храму Свято-Тихонівської парафії по вулиці Миру біля будинку №7. Підкреслив той факт, що дана земельна ділянка пустує вже близько 27 (двадцяти семи) років.

3.7.Виступ члена асоціації громадських організацій міста Вугледара Волженцевої Т.А.

Зауважила, що на її думку будівництво Храму на сьогоднішній день не є першочерговою задачею місцевої влади. Загалом висловилася проти будівництва храму Свято-Тихонівської парафії по вулиці Миру біля будинку №7.

3.8.Виступ Захарова М.М. – житель міста Вугледара

Висловився проти будівництва храму Свято-Тихонівської парафії, мотивуючи тим, що на сьогоднішній день це не актуально, враховуючи той факт, що місто Вугледар розташоване поблизу проведення антитерористичної операції.

3.9.Виступ міського голови Сілича А.Ю.

Звернув увагу присутніх на те, що звернення від Свято-Тихонівської парафії, на відведення даної земельної ділянки, було підкріплено двома з половиною тисячами підписів мешканців та прихожан церкви, які міська влада не могла проігнорувати. Також, наголосив на тому, що інших звернень, щодо забудови даної земельної ділянки, до міської ради не надходило.

3.10.Виступ члена громадської організації «Нове місто» Козлової Р.В.

Наголосила, що не проти будівництва храму Свято-Тихонівської парафії, але вважає пріоритетним відведення даної ділянки під будівництво майданчиків для молоді.

3.11.Виступ першого заступника міського голови Матвієнко Є.П.

Підкреслив, що дану ділянку готували на аукціон, про те ніхто не зацікавився. Зауважив, що на сьогоднішній день відведена земельна ділянка передається в постійне користування. Також наголосив на тому, що планується благоустрій міста, з будівництвом майданчиків для дітей та молоді.

ВИСТУПИВ: міський житель

Поцікавився, коли планують реалізувати намічені заходи з благоустрою

ВИСТУПИВ: Матвієнко Є.П. – перший заступник міського голови

Наголосив, що по мірі надходження коштів до міського бюджету, будуть реалізовуватися заплановані проекти.

3.12.Виступ Благочинного протиірея Ігора

Виступив за будівництва храму Свято-Тихонівської парафії по вулиці Миру біля будинку №7, звернув увагу присутніх на те, що дитя бере свій початок у церкві від її хрещення, наголосив на необхідності виховувати в дітях почуття віри та патріотизму, любові до Бога та своєї рідної української землі.

3.13. Виступ мешканця міста Вугледар, священика Федора Черкашина

Виступив на підтримку будівництва храму Свято-Тихонівської парафії по вулиці Миру біля будинку №7

3.14.Виступ міського голови Сілича А.Ю.

Про здобутки міста, а саме: відкриття поліклінічного відділення та проведення ремонтних робіт в операційному блоці міської лікарні, співпраця з міжнародними донорами, проведення робіт щодо утеплення шкіл, відкриття нового дитячого садка, будівництво дитячих майданчиків, на які вже заплановано виділення коштів. Підкреслив, що наразі немає інвесторів, але міською владою робиться усе можливе задля розвитку та благоустрою міста з врахуванням усіх потреб та інтересів громади.

4.Підбиття підсумків по темі Громадських слухань.

ДОПОВІДАВ: Стешенко Р.В – головуючий

ЗАПРОПОНОВАНО: Винести на голосування питання «Будівництво храму Свято-Тихонівської парафії по вулиці Миру біля будинку №7»

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 439 «Проти» - 29 «Утрималися» - 9

ВИРІШИЛИ: Підтримати будівництво храму Свято-Тихонівської парафії по вулиці Миру біля будинку №7

Головуючий, Стешенко Р.В., довів до відома Громади, що усі матеріали Громадських слухань будуть оброблені у відведений законодавством термін відповідно до встановленого порядку та направлені робочою групою для розгляду секретарю міської ради Іваницькому В.В. За результатами Громадських слухань секретар міської ради підготує висновки та пропозиції, які в обов’язковому порядку будуть розглянуті на найближчій сесії міської ради.

Голова слухань Р.В.Стешенко

Секретар робочої групи О.В.Вюнсковська

ПРОТОКОЛ №4 засідання робочої групи з підготовки та проведення громадських слухань

ПРОТОКОЛ №4

засідання робочої групи

з підготовки та проведення громадських слухань

08.06.2016 Зала засідань міської ради

10.00 - 10.45

Склад робочої групи

1.Войцеховський В.В. – голова робочої групи

2.Вюнсковська О.В. – секретар робочої групи

3.Деркач Н.О.- член робочої групи

4.Любченко В.В. – член робочої групи

5.Матвієнко Є.П. – член робочої групи

6.Мисник С.В. – член робочої групи

7.Пономаренко І.В. – член робочої групи

8.Прокопенко І.М. – член робочої групи

9.Радуль В.В. – член робочої групи

10.Стешенко Р.В. – член робочої групи

11.Шанін І.М. – член робочої групи

12.Шиян І.М. – член робочої групи

Присутні на засіданні:

Члени робочої групи з підготовки та проведення громадських слухань

1 Войцеховський Валерій Володимирович голова робочої групи
2 Вюнсковська Олена Василівна секретар робочої групи
3 Деркач Наталія Олександрівна член робочої групи
4 Любченко В.В. член робочої групи
5 Матвієнко Є.П. член робочої групи
6 Мисник Світлана Віталіївна член робочої групи
7    
8    
9    
10 Стешенко Роман Валерійович член робочої групи
11    
12    

Представники виконавчих органів місцевого самоврядування, організацій, підприємств, установ, громадських об’єднань

  - -
     

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Про підсумки роботи та організації проведення Громадських слухань.

Доповідач:Войцеховський В.В. – голова робочої групи

  1. Пропозиції по підсумках роботи.

Доповідач:Вюнсковська О.В. – секретар робочої групи

СЛУХАЛИ:

1. Про підсумки роботи та організації проведення Громадських слухань.

Доповідав:Войцеховський В.В. – голова робочої групи

 

Подякував членам робочої групи за виконану роботу по підготовці та проведенню громадських слухань. Підвів висновки роботи робочої групи. Зауважив, що члени робочої групи Прокопенко І.М., Шанін І.М. не були присутніми кожного разу на засіданні робочої групи. Акцентував , що в цілому захід пройшов на належному рівні. В організаційному та технічному рівні перешкод не було.

Відзначив злагоджену роботу реєстраційної групи, лічильної групи та Секретаріату. Провів аналіз представництва на слуханнях членів територіальної громади.

ВИРІШИЛИ: Прийняти інформацію до відома.

 

СЛУХАЛИ:

  1. Пропозиції по підсумках роботи.

Доповідач:Вюнсковська О.В. – секретар робочої групи

Дала справку щодо роботи, проведеної робочою групою. Матеріалів слухань небагато. Під час слухань поступило всього одне звернення, з яким було ознайомлено громаду та прикріплене до матеріалів протоколу. Вони не требують особливої систематизації і практично готові для передачі секретарю міської ради. Особливих зауважень також немає. Згідно положення про громадські слухання, висновки та результати обговорення щодо будівництва храму Свято-Тихонівської парафії в м.Вугледар по вул.. Миру біля буд.№7 необхідно розглянути на сесії міської ради, яка відбудеться 09.06.2016 року.

ВИРІШИЛИ:2.1.Інформацію прийняти до відома та винести на сесію питання про підсумки проведення громадських слухань.

 

  • 2.2.Передати до міської ради, згідно акту прийомки - передачі, наступні матеріали:

  • Реєстраційні списки - 31 аркуш

  • Протокол Громадських слухань - на 5 аркушах

  • Звернення -на 1 аркуші

  • Доповідь -на 2 аркушах

 

- Справка про роботу робочої групи -1 екземпляр на 1 аркуші

- Аналіз висновків слухань -1 екземляр на 1 аркуші

 

 

 

 

Голова робочої групи В.В.Войцеховський

 

 

Секретар робочої групи О.В.Вюнсковська

  1. Шановні громадяни міста Вугледара!
  2. Будівництво храму Свято-Тихонівської парафії
  3. ПРОТОКОЛ №3 засідання робочої групи з підготовки та проведення громадських слухань від 31.05.2016 року
  4. Традиційно – 1 червня відзначається Міжнародний день захисту дітей.

Сторінка 3 із 139

  • Початок
  • Попередня
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Наступна
  • Кінець


Початок

© Виконавчий комітет Вугледарської міської ради, Вугледарська міська рада, Вугледар 2022

Розробка - ТОВ “Флеш”

Державна Служба України Донецька ОДА Президент України Верховна Рада України Кабінет Міністрів України Донецький регіональний центр заянятості